sinan sıfır alacak kadar zengin değilim:mrgreen:
kdv ötv yi bi önceki sahibi öderse çok hoşuma gider:cherry:
daha önce 3 tane sıfır motor aldım 3ün de de çok zararlar ettim hatta birisi yok pahasına gitti
en son akıllandım motor alacaksam servis bakımlı temiz az zorlanmış motor alırım 4 üncü motorumu 2.el aldım ustayla gittik baktık aldık geldik hiç bi arızası da çıkmadı o yüzden artık sıfır km de hiçbir şekilde bi araç almam devlet i zengin edemem kuusuruma bakmasınlar yani

l:
giderim temiz bi motor bulurum zaten 2 eller hep daha az km servis bakımlı satanlarda büyük ihtimalle büyük cc geçiş için satıyorlar bizde düşeş bi tane denk getiririz veririz gazı..:bestmt:
teklif için tşk