200-400Cc Arası MaxiScooter Önerileriniz

Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Merhaba Arkadaşlar,Çok Sevdiğim Ve Severek Bindiğim T1'imi Değiştirmek İstiyorum.
Bütçem Şu Anlık Max.2500 TL
Aradığım Özellikler;
Eli Yüzü Düzgün Olsun,Su Soğutmalı Olsun,Siperliği(Camı) Uzun Olmalı (Boyun Bölgesinin Üstünde),Hızı 130-140 Km Görmeli

Almak İstediğim Motor Aslında Fes 250 Ama Bütcem Pek Yetmiyor. Çin Malı Olmasınıda İstemiyorum (Çin Malını Kötülemiyorum Yanlış Anlaşılma Olmasın Sitede Bilenler Bilir Çinci Olduğumu :) )

Önerileriniz Nedir Arkadaşlar Kymco Ve Sym Modellerine Baktım Bir Kaç Aklıma Yatan Model Var (Joyride Ve Grand Dink Gibi)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
2500 tl ile 250 cc ve 400 c grubundan motor alman zor gibi.

sym gts250 fiyatları ortalama 4-5 civarı 400 cc'de burgmanlar var silverwing'e göre nispeten ucuz ve makul fiyatlarda 2. elleri daha eski modelleride bulunabildiğinden dolayı. ama hem o kadar ucuza bulman yine zor hemde iyi bakımlısını bulmak gerek yağ eksiltme derdi var biraz iyi bir kullanıcıdan alınıp iyi bakılarak binilirse bir ömür götürür o başka bir mevzu.

o kadar nakit kullanıp gerisini banka kredisi ile yapabilirsen bence gönlünde yatan motorsikleti alabilirsin :cat:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
şakamı yapıyorsun arkadaşım 2.500 tl ye 250-400 cc dediğin özelliklerde motor varsa ben hemen 2 tane alırım:queen:
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
maalesef o fiyatlara aşırı sorunlu bi motosiklet bulabilirsin bence, 5-6 bin tl lere x8 x9 vs buna benzer bi motosiklet alsan daha mantıklı ve sorunsuz olur bence.
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yamaha x-max 250 ve yamahanın bikaç tane daha modeli var birde hondanın var...şimdi model isimleri aklıma gelmedi fakat sahibinden .com a bakarsan modeller orda zaten istediğin gibi kıyaslama yaparsın...italyan scoocterlerinede bakmayı unutma mesela pıaggıo gibi onlar arasında beverley 250,carnaby 200,aprilia nın da scooterleri var onlarada bak................
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
taygun ne yapacaksın 400ccyi sen önce t1i zapdet:queen::queen: iki gün sonra arkadaşlar burgmanımla ucuruma yuvarlandım sol kolum alçıda dıye fotoğraf yüklersin:p:p
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
taygun ne yapacaksın 400ccyi sen önce t1i zapdet:queen::queen: iki gün sonra arkadaşlar burgmanımla ucuruma yuvarlandım sol kolum alçıda dıye fotoğraf yüklersin:p:p

Zaptetmek Ne Kelime t1 İle Oynuyorum :p Hatta Teker Yaptığım Bile Görüldü 2 Cm Kadar Kaldırdım Önü :p Burgmanla Kaza Yapmaya Kıyamam 50 Yi Geçmem Burgman Alırsam :p
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
Zaptetmek Ne Kelime t1 İle Oynuyorum :p Hatta Teker Yaptığım Bile Görüldü 2 Cm Kadar Kaldırdım Önü :p Burgmanla Kaza Yapmaya Kıyamam 50 Yi Geçmem Burgman Alırsam :p

yok sen onlada rahat duramazsın:cherry:tamam ozaman burgman al dıyorum. baskada bişey demiyorum:rendeer:
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
Bütçe Yetse Almayan Fenerli Olsun. Yavaş Yavaş Burgmana Çıkıyorum :) Yada 2500'e Burgman Varsa Alırım Grenajı Kırık Fılan Farketmez :)

o zaman bekle almışken suzi olsun için aşkla dolsun:p canım kardesım bu yaz almiyiver öbür yaza sana güzel bi abla buluruz:p hem pişman olmazsın motoruna 100bin km garanti veriyorum yapmazsa benim suziyi veririm sana.sakın kıçıkırık 30 40bınlık makına alma gel dinle bu kardeşini:wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
o zaman bekle almışken suzi olsun için aşkla dolsun:p canım kardesım bu yaz almiyiver öbür yaza sana güzel bi abla buluruz:p hem pişman olmazsın motoruna 100bin km garanti veriyorum yapmazsa benim suziyi veririm sana.sakın kıçıkırık 30 40bınlık makına alma gel dinle bu kardeşini:wiinkk::wiinkk:

1 Yaz Boyunca Tuvalete Neyle Gidicem :) Motoru Satar Satmaz Bir Motor Almalıyım :) Yayabusa İstemiyorum :) Çinliyle 45Bin Yapmıs Adamız Suzu İle Kimbilir Neler Yaparız:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst