- Katılım
- 10 Nis 2008
- Mesajlar
- 2,490
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Havanın açık olması ve araya bayram girmesi nedeniyle ekip yine toplandı,buluşma yerimiz ve rota belliydi işte resimler








ekip toplandı ve düştük yollara
http://www.yukleresim.com/images
/rwfpn9vmoqxxq7ruwzgo.jpg














/images/2y42950rlvzdm97ewmb.jpg[/IMG][/URL]
















ekip toplandı ve düştük yollara
http://www.yukleresim.com/images
/rwfpn9vmoqxxq7ruwzgo.jpg














/images/2y42950rlvzdm97ewmb.jpg[/IMG][/URL]







Son düzenleme:
















































