20 Motor Gülek veTarsus çıkarması

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
3 resime de yorum yapılmaz ki bea.. Diğer resimler gelsin.. Bekliorm..
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Havanın açık olması ve araya bayram girmesi nedeniyle ekip yine toplandı,buluşma yerimiz ve rota belliydi işte resimler











ekip toplandı ve düştük yollara

http://www.yukleresim.com/images
/rwfpn9vmoqxxq7ruwzgo.jpg

















/images/2y42950rlvzdm97ewmb.jpg[/IMG][/URL]


ilk durağımız gülek boğazının ordan bir lokantaya oturup karnımızı doyurmak gelsin sucuklar


































































 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
Çok Keyifli Bir Gezi Oldugunu Dusunuyorum Katılan Herkeze Tesekkur Edıyorum.. Bendekı Resımlerıde Sızlerle Paylasıyorum Buyrunn :) :rendeer:

33omnpz.jpg

2h3cwpe.jpg

33vkpds.jpg

14vpueu.jpg

14acw3d.jpg

2pte5x4.jpg

hvt3et.jpg

6hmd8y.jpg

2qusvpx.jpg

hwk7kw.jpg

a43g38.jpg

27wx81t.jpg

33ligib.jpg

2qa0che.jpg

28btxer.jpg

28qvxwi.jpg

2wfjvap.jpg

31310yr.jpg

25z0d1k.jpg

2920byt.jpg

dccutc.jpg

dxcx7p.jpg

2drc4ro.jpg

2my6d0n.jpg

t6x8yg.jpg

2zspv8y.jpg

oqzsyu.jpg

ifsy9h.jpg

33jssy0.jpg

eai7ex.jpg

nv64b6.jpg

2i9h7cy.jpg

2l6w07.jpg

30n90zb.jpg

b6bifo.jpg

1465it.jpg

2upcldu.jpg

1530cur.jpg

wulagx.jpg

28cnc0h.jpg

2hrmxwm.jpg

6og6r5.jpg

2meonrt.jpg

rhijj8.jpg

2rzzc46.jpg

mn0w1v.jpg

euhmkg.jpg

2ihvtld.jpg

2953lmt.jpg
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
cengıs abı fotolar ııcn tesekurler hava ve sızler guzel ınsanlar ..emegınıze saglık
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu hafta ki gezimizde,diğer gezilerimiz gibi muhteşemdi.gırgır ve şamatanın kırla gittiği bu geziye,20 motor ve 29 kişi katıldı.tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.bendeki resimler de biraz sonra geliyooooor.
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Resimlerden geziye katılanlar için güzel bir gün geçtiği belli oluyor.. Şelale gerçekten insanın içini açıyor.. Ayaklarınıza, motosikletlerinize sağlık..
 
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
217
Offffff nan ne gezi olmus ya vallahı varya orada olmak isterdım bize de bu zevkı yasatmaya calıstıgınız ıcın tesekkür ederım saygılar...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok keyifli bir gezi olduğu belli, Adana'ya yürekten teşekkürler.:cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Gezi süperdi istirak eden tüm arkadaşlara teşekkür ederim :rendeer: en yakın zamanda tekrarlama dileğimle :cat:

Cengiz, bazı resimleri çift yüklemişsin....

Şimdi fark ettim en önemli resim yok, onuda ben ekleyim. :p:p:p

15562_1264256693719_1448815354_3072.jpg
 
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
217
O kadar cok foto varkı baka baka zor bıtrdım bende gelmıs kadar oldum yaniyani :) :)
 
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
464
Bu son gezilerde kimse gezilerinde kaç km yol yaptığını,gittiği bölgede yediği yemekleri,gittiği yerdeki beğenilen yerleri vb. şeyleri neden yazmıyor??:silent:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese teşekkürler,muzafferim aceleden ne attığımı nasıl atığımı gelde bana sor bilgisayarda problem var mouse da hata var ancak atabildim idare edin ama muhteşem bir ekipdi süppppperrr bir gezi oldu katılan herkese tekrar teşekkürlerrrr
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Güzel bir gezi yapmışsınız. Tebrikler.

Muzaffer Abi, Cbf yakışmış. :cat:
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
170
Maşallah...
Çok keyifli geçmişe benziyor. Teşekkürler bizlerle de paylaştığınız için.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:14 ----------
mustafa abi artık hangisini avatar yaparsan
[/COLOR]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------


neden böyle baktınkiiii


---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:34 ----------

güzel bir geziydi katılan ve emegi geçen herkese teşekürler:bounce:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst