- Katılım
- 21 Mar 2009
- Mesajlar
- 5,554
- Konu Yazar
- #1
Bugün, 8 arkadaş motosikletlerinin değerini yükseltti
(abarttım mı? :mrgreen: )
Evet, mekanda buluştuk, dürümlerimizi yedik, ayranlarımızı ve çaylarımızı içtik
Buyrun foto ve yazılara..
İlk anda 4 kişiyiz, soldan sağa: Reşit, Osbourne, RunemagicK, ozrace..
ozrace
RunemagicK
Reşit
Jagadam
Arjantinli69
Soldan sağa: olcan138, ozrace, RunemagicK, Jagadam, Osbourne, Reşit..
Motosikletlerimiz pofuduk pofuduk köpük içinde..Ne ciciler değil mi? :mrgreen:
Durulama işlemleri başlıyor..
Jagadam motorunu kendi elceğiziyle duruluyor
Reşit motorunu kurulamada dayanamayıp çalışanlara yardım etti..
RunemagicK, cici motoru Zat'ı keyiflendirirken..
Toplamda 8 kişiydik..Gelenlere teşekkürler..
Ben bu tür gezi dışı buluşma etkinliklerini seviyorum..
İnsan iki sohbet edip keyif alıyor..Birbirini tanıyor, ilerideki faaliyetler için sözleşiyor..
Artık motorlarımız Yaz Mevsimine Hazır!
:mrgreen::mrgreen:
Evet, mekanda buluştuk, dürümlerimizi yedik, ayranlarımızı ve çaylarımızı içtik
Buyrun foto ve yazılara..
İlk anda 4 kişiyiz, soldan sağa: Reşit, Osbourne, RunemagicK, ozrace..
ozrace
RunemagicK
Reşit
Jagadam
Arjantinli69
Soldan sağa: olcan138, ozrace, RunemagicK, Jagadam, Osbourne, Reşit..
Motosikletlerimiz pofuduk pofuduk köpük içinde..Ne ciciler değil mi? :mrgreen:
Durulama işlemleri başlıyor..
Jagadam motorunu kendi elceğiziyle duruluyor
Reşit motorunu kurulamada dayanamayıp çalışanlara yardım etti..
RunemagicK, cici motoru Zat'ı keyiflendirirken..
Toplamda 8 kişiydik..Gelenlere teşekkürler..
Ben bu tür gezi dışı buluşma etkinliklerini seviyorum..
İnsan iki sohbet edip keyif alıyor..Birbirini tanıyor, ilerideki faaliyetler için sözleşiyor..
Artık motorlarımız Yaz Mevsimine Hazır!
:mrgreen::mrgreen: