20 Mart '10 - Motosiklet Yıkama Günü Fotoları..

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Bugün, 8 arkadaş motosikletlerinin değerini yükseltti :) (abarttım mı? :mrgreen: )

Evet, mekanda buluştuk, dürümlerimizi yedik, ayranlarımızı ve çaylarımızı içtik :)
Buyrun foto ve yazılara..


20032010693.jpg

İlk anda 4 kişiyiz, soldan sağa: Reşit, Osbourne, RunemagicK, ozrace..

20032010694.jpg

20032010696.jpg

20032010699.jpg

20032010697.jpg


20032010703.jpg

ozrace


20032010702.jpg

RunemagicK


20032010701.jpg

Reşit


20032010700.jpg

Jagadam


20032010715.jpg

Arjantinli69


20032010709.jpg

20032010704.jpg

Soldan sağa: olcan138, ozrace, RunemagicK, Jagadam, Osbourne, Reşit..


20032010713.jpg

20032010711.jpg

20032010710.jpg

20032010714.jpg

Motosikletlerimiz pofuduk pofuduk köpük içinde..Ne ciciler değil mi? :mrgreen:

20032010712.jpg

Durulama işlemleri başlıyor..


20032010716.jpg

20032010708.jpg

Jagadam motorunu kendi elceğiziyle duruluyor :)

20032010718.jpg

Reşit motorunu kurulamada dayanamayıp çalışanlara yardım etti..:)


20032010717.jpg

RunemagicK, cici motoru Zat'ı keyiflendirirken..


Toplamda 8 kişiydik..Gelenlere teşekkürler..
Ben bu tür gezi dışı buluşma etkinliklerini seviyorum..
İnsan iki sohbet edip keyif alıyor..Birbirini tanıyor, ilerideki faaliyetler için sözleşiyor..

Artık motorlarımız Yaz Mevsimine Hazır!

:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Çok zevkliydi, katılan herkese teşekkür ederim. En yakın zamanda tekrar buluşmak üzere:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel bir aktivite..... Tebrikler... :rendeer:

O Dr kimin?... :cherry::cherry:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Süper ya.. Tebrikler..

Motosikletim olsun böyle etkinliklere fırsat buldukça katılmak istiyorum.. O günleri iple çekiyorum..
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Motorlar iyi bir kese yemiş heee parıl parıl parlıyolar çok faydalı bir buluşma olmuş:cat::cat::cat:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
tertemız olmuş motorlarınız maşaalllah nazar değmesın güle güle kırletın
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
abi beni tanıtmak için başka foto bulamadınmı o ne öyle gözler kapalı dudaklar öpücüğe hazır vaziyette.sanki birinin gelip öpmesini bekliyor gibiyim :cherry:
etkinlik güzeldi yeni arkadaşlarla tanışmak daha güzeldi.motosikletlerde cillop gibi oldu tanıyamadım benim stormu baya kirliymiş meğer :p
en kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle katılan arkadaşlara teşekürler....
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
abi beni tanıtmak için başka foto bulamadınmı o ne öyle gözler kapalı dudaklar öpücüğe hazır vaziyette.sanki birinin gelip öpmesini bekliyor gibiyim :cherry:
etkinlik güzeldi yeni arkadaşlarla tanışmak daha güzeldi.motosikletlerde cillop gibi oldu tanıyamadım benim stormu baya kirliymiş meğer :p
en kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle katılan arkadaşlara teşekürler....

Kaç tane foto çektiysem hepsinde gözlerin kapalı bu şekil çıkmışsın ben ne yapayım :mrgreen:
Doğal halin bu senin, doğuştan çekicisin arkadaş :p:mrgreen:


Yav bir daha baktım fotona da..Harbiden çok iyi çıkmışsın :cat::mrgreen:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
motorumun sıfatı değişti, 2000tlden aşağı satmam artık:D
güzel buluşmaydı ama keşke daha uzun takılaydık. işi vardı milletin (bende dahil), bi dahakine daha erken buluşup daha geç dağılmak üzere:)
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
528
sen dün motoru yıka gıcır gıcır yap,bugün kerpeye gel toz içinde bırak :cyclopsan:cherry:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
evet motosikletlerin hamam günü güzel bir etkinlik,arada sırada onlarıda düşünmeli ,gerçi ben iki günde bir düşünüyorum zaten ama sohbet muhabbet güzel,sizleride bekleriz :p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İyi ki geç kalmışım, bir poy, bir portre mayolu pozdan yırtmışım hiç olmazsa:p

Sanırım 1-2 poz da bende olacak, çok yüzüne bakılmaz şeyler değillerse eklerim az sonra...

Ayrıca, iyi "dude" lafının üstüne gelirmiş...:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar Kızıltoprak çıkışında bir tabela var motosiklet yıkama diye...ne kadar orada yıkama...ilaçlı olacak ama...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst