Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 11 Kas 2014
- Mesajlar
- 3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir hafta once gelsen dominar var di artik yok
Tarzinizdan bahsetmemissiniz. Mesela ben 30 yasimda 8 senedir scooter suruyordum. 33umde naked vitesli motora bindigimde, daha evvel scooterla bir halt yasamadigimi ogrendigimin akabinde hayatimda ilk defa kemiklerimi kiran kazalara karistim o naked motorlarla.
Meger touring motormus aradigim.
20 bin lira az para degil, ve tarziniz burada harcayacaginiz para bir yana oradan ne yone gideceksiniz onemli.
Bir hafta once gelsen dominar var di artik yok
Benim mesleğim mimarlık. Estetik konusu artık tam bir mesleki deformasyon haline geldi. İnanın Dominar bana hiç estetik gelmiyor. Sırf bu yüzden eledim. Bundan iki sene önce Bajaj Boxer alıp garajımda custom bir hale getirdim. İnanın katır gibi motor. Bajaj'a güvenim tam fakat estetik dediğim gibi sıfır.
Zevklerimiz çok benzer. Takipteyim. Ne alırsanız aynısını almayı düşünüyorum şuan![]()
Dominar'a yöneldim desem sizde alır mısınız?Önümüzdeki hafta içinde almayı planlıyorum binip kullanayım benim gibi düşünen herkese en azından yardımcı olmuş olurum..Biraz kullanayım objektif olarak yorumlarım.
Alırım tabi :cherry: arabayı satıyım geliyorum peşinizden. Tabi yorumlarınızı da eksik etmeyin.
Dominar'a yöneldim desem sizde alır mısınız?Önümüzdeki hafta içinde almayı planlıyorum binip kullanayım benim gibi düşünen herkese en azından yardımcı olmuş olurum..Biraz kullanayım objektif olarak yorumlarım.
Tabi ne demek.Pazartesi almaya gidiyorum uygun fiyata ikinci el buldum az km'de. Artçılı olarak 250 km yol döneceğiz. Yakıt,titreşim,konfor vs. gibi konularda düşüncemi size yazarım. En azından ben yanarsam bile siz yanmayın![]()
Tarzinizdan bahsetmemissiniz. Mesela ben 30 yasimda 8 senedir scooter suruyordum. 33umde naked vitesli motora bindigimde, daha evvel scooterla bir halt yasamadigimi ogrendigimin akabinde hayatimda ilk defa kemiklerimi kiran kazalara karistim o naked motorlarla.
Meger touring motormus aradigim.
20 bin lira az para degil, ve tarziniz burada harcayacaginiz para bir yana oradan ne yone gideceksiniz onemli.
Benelli leoncino bekleseniz belki değebilir? Alet çok tatlı duruyor
Güzel söylüyorsunuz fakat 4 silindir makinaların canını okuyor güzide gençlerimiz. Yıl olarak 2010 öncesi düşünmüyorum fakat düşünseydim mt-03 den yana kullanırdım. Bayılıyorum tasarımına. Ama dediğim gibi canını okumuşlardır motorların.
Sizden ricam şudur.30-40k km bir motosiklet almadan önce ciddi anlamda sıkıntı olmadığını ustalar anlar mı acaba?