20 bin TL civarı alınabilecek en mantıklı motosiklet önerileriniz

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir hafta once gelsen dominar var di artik yok
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Şahsen 400Nk alırdım. Gezmeyi seviyorsanız ise trk502 kovalarım enfes motor.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Tarzinizdan bahsetmemissiniz. Mesela ben 30 yasimda 8 senedir scooter suruyordum. 33umde naked vitesli motora bindigimde, daha evvel scooterla bir halt yasamadigimi ogrendigimin akabinde hayatimda ilk defa kemiklerimi kiran kazalara karistim o naked motorlarla.

Meger touring motormus aradigim.

20 bin lira az para degil, ve tarziniz burada harcayacaginiz para bir yana oradan ne yone gideceksiniz onemli.
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
23
Tarzinizdan bahsetmemissiniz. Mesela ben 30 yasimda 8 senedir scooter suruyordum. 33umde naked vitesli motora bindigimde, daha evvel scooterla bir halt yasamadigimi ogrendigimin akabinde hayatimda ilk defa kemiklerimi kiran kazalara karistim o naked motorlarla.

Meger touring motormus aradigim.

20 bin lira az para degil, ve tarziniz burada harcayacaginiz para bir yana oradan ne yone gideceksiniz onemli.

Haklısınız belirtmedim. Benim için tarz önemli değil konfor önemli aslında. Arabaya binmeyi sevmiyorum. İşe gidip gelirken, günlük ulaşım için veya aklınıza gelebilecek herhangi ulaşım için motosiklet kullanıyorum. Bodrum'da ikamet ediyorum ve burada çok çok yağmur oluyor. Yani bu mevsimde bile rahatlıkla motora binilebiliyor.. Açık konuşayım touring deneyimim olmadı deneyimlemek istiyorum.
Touringler ise çok pahalı.Yukarıda da yazdım.2008-2009 model motosiklete 50-60 bin yapmış motosiklete 20 bin tl vermek bana mantıklı gelmiyor. Üstüne biraz daha koy TRK 502 al deseniz güvenemiyorum artık Benelli'ye. Anlayacağınız kafalar çok karışık..

Bir hafta once gelsen dominar var di artik yok

Benim mesleğim mimarlık. Estetik konusu artık tam bir mesleki deformasyon haline geldi. İnanın Dominar bana hiç estetik gelmiyor. Sırf bu yüzden eledim. Bundan iki sene önce Bajaj Boxer alıp garajımda custom bir hale getirdim. İnanın katır gibi motor. Bajaj'a güvenim tam fakat estetik dediğim gibi sıfır.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
422
Zevklerimiz çok benzer. Takipteyim. Ne alırsanız aynısını almayı düşünüyorum şuan :)
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
23
Zevklerimiz çok benzer. Takipteyim. Ne alırsanız aynısını almayı düşünüyorum şuan :)

Dominar'a yöneldim desem sizde alır mısınız? :) Önümüzdeki hafta içinde almayı planlıyorum binip kullanayım benim gibi düşünen herkese en azından yardımcı olmuş olurum..Biraz kullanayım objektif olarak yorumlarım.
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
422
Dominar'a yöneldim desem sizde alır mısınız? :) Önümüzdeki hafta içinde almayı planlıyorum binip kullanayım benim gibi düşünen herkese en azından yardımcı olmuş olurum..Biraz kullanayım objektif olarak yorumlarım.

Alırım tabi :cherry: arabayı satıyım geliyorum peşinizden. Tabi yorumlarınızı da eksik etmeyin.
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
23
Alırım tabi :cherry: arabayı satıyım geliyorum peşinizden. Tabi yorumlarınızı da eksik etmeyin.

Tabi ne demek.Pazartesi almaya gidiyorum uygun fiyata ikinci el buldum az km'de. Artçılı olarak 250 km yol döneceğiz. Yakıt,titreşim,konfor vs. gibi konularda düşüncemi size yazarım. En azından ben yanarsam bile siz yanmayın :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Dominar'a yöneldim desem sizde alır mısınız? :) Önümüzdeki hafta içinde almayı planlıyorum binip kullanayım benim gibi düşünen herkese en azından yardımcı olmuş olurum..Biraz kullanayım objektif olarak yorumlarım.

Dominarı pek bilmiyorum da pulsar fena sağlam. ayıptır söylemesi perşembe günü güzel bir kaza yaptım. Ben dağıldım. Pulsar halen sağlam. Adamantiyum dan yaptılar ne yaptılar bilmiyorum. Fakat bir bajaj kullanıcısı olarak uyarayım. Beklediğin performansı bulamayabilir, yüksek süratlerde titremekten küçük abdestini tutamayabilirsin. Amaç marka kötülemek değil kullanıcı yorumudur.
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Tabi ne demek.Pazartesi almaya gidiyorum uygun fiyata ikinci el buldum az km'de. Artçılı olarak 250 km yol döneceğiz. Yakıt,titreşim,konfor vs. gibi konularda düşüncemi size yazarım. En azından ben yanarsam bile siz yanmayın :)

Ben şu an zevkle dominar kullanıyorum.Merak etmeyin yanmazsınız :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tarzinizdan bahsetmemissiniz. Mesela ben 30 yasimda 8 senedir scooter suruyordum. 33umde naked vitesli motora bindigimde, daha evvel scooterla bir halt yasamadigimi ogrendigimin akabinde hayatimda ilk defa kemiklerimi kiran kazalara karistim o naked motorlarla.

Meger touring motormus aradigim.

20 bin lira az para degil, ve tarziniz burada harcayacaginiz para bir yana oradan ne yone gideceksiniz onemli.

nmax dan ne kadar memnunsun ? memnun olmadığın yönün varmı sıfır almak istiyordum ama fakirlik alamadım
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Güzel söylüyorsunuz fakat 4 silindir makinaların canını okuyor güzide gençlerimiz. Yıl olarak 2010 öncesi düşünmüyorum fakat düşünseydim mt-03 den yana kullanırdım. Bayılıyorum tasarımına. Ama dediğim gibi canını okumuşlardır motorların.
Sizden ricam şudur.30-40k km bir motosiklet almadan önce ciddi anlamda sıkıntı olmadığını ustalar anlar mı acaba?

Fz6 veya Fazer 6 gibi motosikleti önermemin sebebi de bu aslında. Temizini bulmak mümkün. Kullanıcı kitlesi akıllı uslu adamlar oluyor.
2. veya 3. sahibinden soyu sopu belli temiz motor çok.

2 ay sonra Amerika'ya yerleşiyorum. Şimdiden orada bitane FZ1 buldum ilk sahibinden 2008 model daha 20.000km'de. Sahibi 57 yaşında bir amca.
Burada da bu tarz motorlar var.
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
tecrübenle kullanabilirim dersen;

Fazer 6

cbf 600

Tarzı 4 silindirli tourıng motorlardn alabilirsin.
 
Katılım
4 Tem 2015
Mesajlar
278
Bendimde yas 30. Ayni durumdayim.
suzuki bandit lerin temizine denk gelirsen yapistir :)
cok guzel makineler ses olsun. Konfor olsun.
Bende arayislardayim.
Aslinda cb 750 k1 olcak varya :)))
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
317
bende cb500f honda var. Bi debriyaji biraz agir baska canimi skan bisey yok.yakit sehir ici 4.5. Sehir disi 100km hizlarsa 3.3yakit.abs var eger yagmur coksa ise yarar. Abs li ve abs siz motor fren testi var nette izleyip bakabilirsnz cok fark ediyr.bide servis agi markasi onemli o yuzden sekli ii diye cin motoru almayin bence.
Kolay gelsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst