- Katılım
- 2 Tem 2005
- Mesajlar
- 40
SELAM ARKADAŞLARR
bencede güzel ve zevkli bi gezi olduu
bi ara demircan a yetişicem diye 250 km yi gördümmm
aman abi büyüksün hızlısın dedikte yavaşadıı
bi dahaki geziye bizde paraşütleri alıp gidelim
ormanlıda rüzgar uygunmuşşşş :cherry:
bu gezi sonucunda scotter lardan korkmaya başladımm :santa:
haftaya gezi düzenlenecekse bence erkenden forum açalım ki
arkadaşlar kendilerini ayarlasınlarrr
bencede güzel ve zevkli bi gezi olduu
bi ara demircan a yetişicem diye 250 km yi gördümmm
aman abi büyüksün hızlısın dedikte yavaşadıı
bi dahaki geziye bizde paraşütleri alıp gidelim
ormanlıda rüzgar uygunmuşşşş :cherry:
bu gezi sonucunda scotter lardan korkmaya başladımm :santa:
haftaya gezi düzenlenecekse bence erkenden forum açalım ki
arkadaşlar kendilerini ayarlasınlarrr