20 AĞUSTOS 2005 CUMARTESİ YALIKÖY-ORMANLI

Gelip gelmeme durumunuz?

  • Kesin gelirim

    Oy: 0 0.0%
  • Kesin gelemem

    Oy: 0 0.0%
  • Belki gelebilirim

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    0
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 Tem 2005
Mesajlar
40
SELAM ARKADAŞLARR
bencede güzel ve zevkli bi gezi olduu
bi ara demircan a yetişicem diye 250 km yi gördümmm
aman abi büyüksün hızlısın dedikte yavaşadıı
bi dahaki geziye bizde paraşütleri alıp gidelim
ormanlıda rüzgar uygunmuşşşş :cherry:
bu gezi sonucunda scotter lardan korkmaya başladımm :santa:
haftaya gezi düzenlenecekse bence erkenden forum açalım ki
arkadaşlar kendilerini ayarlasınlarrr
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
176
eyvallah abi dikkat edecektim ama motor 4.viteste zor kontrol edılır yanı ıster ıstemez sagol abi e_erdun abi :rendeer:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
186
bende calısmasaydım gelmek ısterdım.damlaozcan senın motorunun markası ne merak ettım. (100 km ile gidilebiliyormuş....)
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
6
ybr 125 :) geziye gidene kadar 80 i geçmemiştim :p
Teşekkürler Erdun abi elimden geleni yaptım. Birde şu tedirginliği bir yensem...
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Cok coook guzel bir gezi olmus! :pale: Kiskandim dogrusu...
e_erdun bey o kirmizi Jinlun sizin motorunuz mu???? Cok cook begendim. Bana da yardimci olursaniz bende o tarz suslemeler yapmak isterim. Yardimci oluurmusunuz???? :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki alestevardiya elimden geldiğince yardımcı olurum :cat: yanlız gedikpaşadan bir tabaka deri al 30,00 ytl tutuyor senin jınlunuda süslerim ayrca bak döşemelerimde hakiki deridir :thumleft:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Gedikpasa neresi? :pale: 1 tabaka derken 1x1m mi?? Siz ne tarafta oturuyorsunuz?? Bostanci oto sanayii de de derici varmis ordan alsak? Bi yerde bulussak beraber gitsek?? O cantadaki yapistirmalardan da yapistirsak?? O seritlerden de alsak?? Camurluktaki demirler de cok guzel olmus... Offf offf hepsini istiyorrrooom hepsiniii :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alestevardiya avrupa yakası Gaziosmanpaşa semtindeyim "gedikpaşa" beyazıtttan sultanahmete giderken çemberli taşa gelmeden sağ tarafı gedikpaşa oraya girdiğinde zaten dericileri görecen ama mağzalardan alma pahalı yolda tezgahlardada sokaklarda da satıyolar ben 30 ytl'ye yaklaşık olarak 1,5x1 m civarı yağlı deri aldım (yağlı deri Yağmurda su tutmuyor)
1- çamurluk demiri ve ön sis far paslanmazdan 100 ytl + sis far= 30 ytl
2- arka bagaj ve dayanma demiri biraz yüksek tuttum artçı için çok rahat oldu 80 ytl paslanmazdan yapan yerde ayvansaray balat semtinde
3- oturma yerlerini ve sırt dayama minderini derisi benden döşemeci arkadaşım
20 ytl aldı
4- depo üstünü cepli sigara+ruhsatını koyuyon+elcik derileri kendi imalatım
5- ön çanta pazardan bayan sosis çanta 3ytl biraz uğraştım bu hale getirdim
6- arka çanta sirkeciden 45 ytl aldım deri değil ama kaliteli bir vinlexten yapmışlar biraz sağ solunu zımbalarla süsledim
7- arka sosis çanta hakiki deri 75 ytl aldım
8-yan çantadaki yapıştırmalarıda oto aksesuarcılarından aldım
:thumleft:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Uhuuu uhuuuu ben bunlarin hepsini tek basima yapamammm!!! :salut:
Karsiya gecmem lazim, motorla gecememmmmmm :salut:
Arabayla gelirim ama uygulama yapamayizzzz :salut:
Uuuuhhhuuuuu uhuuuuuu benim kizimm booyle guzel olamayacakkkk!!! :salut: :salut: :salut:
e_erdun bey ben sizin musaid oldugunuz bir zamanda geleyim karsiya, arabayla alayim alacaklarimi.... Sonra siz gosteririsiniz bana, neyi nereye yaptiracagima...
Uhhhhhhuuuuuuuuuuuuuu :salut: :pr: :salut:
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
ya biri alestayı motoruyla karşıya geçirsin içim parçalandı valla yazık kızına süsleyemiyecek :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alestevardiya süsleriz süsleriz merak etme sen :cat:
 
Katılım
2 Ağu 2005
Mesajlar
257
arkadaslargüzel bi gezi olmus... cok guzel bi yer oldugu belli tekrar düzenlenirse buraya gelmek ister1m... birde bisey sorucam kamp imkan1 nas1k orada bilginiz varm1
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
alestevardiya arkadaşım bencede deriyi gedikpaşadan al yoksa sana deri diye vinleks satarlar buda deri değildir piyasada deri diye satılan o kadar çok vinleks ürün varki anlatamam (çanta,kılıf ,hatta ayakkabı bile) ama bunu deri mi değilmi anlamak için biraz deriden anlamak lazım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işte kukimin yavruları ama siyah olmuş :silent:
pic00016xf.jpg

pic00048vx.jpg

pic00099lx.jpg

foto makinanın tarihi gene sapıtmış :pr: tarihi 22,08,2005 olarak düzeltiyorum
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
e_erdurun oncelikle sizim dede olusunuzu tebrik ederimm... :flower:
Bizim kizda (Labradour) krem rengiydi ve 8 tane siyah yavru cikarmisti. Hatta 3-4 tanesi bir cin 2-3 tanesi baska cins falandi, kopeklerde boyle olabiliyormus, yakin zamanlarda ciftlestigi butun kopeklerden ayni anda hamile kalabiliyorlar :p
Neyse siz babayi taniyorsunuzdur heralde?? Kesin ailesinde vardir bir siyahlik...

bana yardim edeceginiz icin simdiden tesekkur ederim... O zaman bir sekilde haberlesiriz.. Ya ben arabayla gelirim, yada siz bi geziye toplantiya geldiginizde buralarda bulusuruz....

UKYO tesekkur ederim bilgileri.... Dikkatli olacagim! :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
freeözkan kardeşim ben oralarda çadır göremedim :pr: zatende oraya genellikle bilen ve oranın köylüsü geliyor pek bilinmeyen yer onun için çok bakir kalmış :rendeer:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
erdun abi çok güzel bir gezi olmuış tekrarlıyorummmmmm mutlaka bizim buralara gelmelisiniz.abi nolur ya bi gezi düzenle şuraya.hoşçakal
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arsavi3 ben gezileri düzenlemiyorum :bounce: yanlız düzenlenen gezilere katılıyorum :cat: merak etme sizin oraya bir gezi düzenlenirse :cherry: mutlaka gelirim :flower:istersen sizin oralaranın resmini çekip bir gezi topiği açabilirsin oresimdeki güzellikleri görüp arkadaşlar bir organisazyon yapabilirler :thumleft: sevgiler saygılar :rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst