- Katılım
- 24 Haz 2005
- Mesajlar
- 186
cumartesı bende calısıyoırum.ayrıca ehlıyetı olmayanlar ıcın pazar buluşması daha mantıklı..oyuzden herkesın katılmasını beklemeyın baslıkta acık kalsın..
Bandit alacak sonunda zaten :cherry:nasil yavas gidecen sen sana bi bandit alalim bence
Mert tatilde antalyada tatildeboy, mert nerede görünmüyor oratalarda??
boy senin motor yavas gidince hararet yapmiyomu
nasil yavas gidecen sen sana bi bandit alalim bence
Bandit alacak sonunda zaten
boy
bandit
scalatore
skullhunter (işten izin alabilirse)
SERENO (işten izin alabilirse)
shadow-vt (kesin değil)
RUZGARSEVDALISI (kesin değil)
kabir (?)
freeozkan (belli değil)
Pizza
boy inanamıyorum söylediğine. 600F bir insana nasıl az gelir Mehmet kardeş.Altındaki motosiklet 3sn de 100km/h çıkmıyor mu?