20 AĞUSTOS 2005 CUMARTESİ YALIKÖY-ORMANLI

Gelip gelmeme durumunuz?

  • Kesin gelirim

    Oy: 0 0.0%
  • Kesin gelemem

    Oy: 0 0.0%
  • Belki gelebilirim

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    0
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
186
cumartesı bende calısıyoırum.ayrıca ehlıyetı olmayanlar ıcın pazar buluşması daha mantıklı..oyuzden herkesın katılmasını beklemeyın baslıkta acık kalsın..
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
boy
bandit
scalatore
skullhunter (işten izin alabilirse)
SERENO (işten izin alabilirse)
shadow-vt (kesin değil)
RUZGARSEVDALISI (kesin değil)
kabir (?)
freeozkan (belli değil)
Pizza
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
nedense hep boyle gezi,buluşma v.s. org.larda kesin işim oluyo.cumartesi şimdiden işim var %80.olaki işi erteleyebilirsem ya da bi yol bulabilirsem bu sefer gelecem.umarım.gelemesek de size iyi eğlenceler,kazasız belasız gelin.
 
Katılım
23 May 2004
Mesajlar
246
boy senin motor yavas gidince hararet yapmiyomu :queen:
nasil yavas gidecen sen sana bi bandit alalim bence :p
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@Bandit
boy senin motor yavas gidince hararet yapmiyomu
nasil yavas gidecen sen sana bi bandit alalim bence

Yavaş gidince hararet yapmıyor da normalden daha fazla ısınıyor. Normal süratte giderken 79-83C arasıyken yavaş giderken 90-105C arası oluyor. Motor yanmaz merak etme, 109C de fan devreye giriyor. 109C üzerine çıkmaz. Eh artık geziye gelenler için fedakarlık yapıp motoru ısıtacaz biraz :cherry:

@Skullhunter
Bandit alacak sonunda zaten

Erhan'cığım bu ne yazık ki hiçbir zaman olmayacak. Bunu biliyorsun :king: Daha 600FS kesmezken neden Bandit alayım? Ama Erhan(bandit) ın hurda motorunu birkaç kişi ortak alıp gözünün önünde yakmayı düşünüyoruz. Yoksa adam motoru değiştiremeyecek hiçbir zaman. Birşey değil adam motora yatırım yapmıyor, lastikler kabak, egsozun içi boş... Bir gün başına birşey gelecek :mrgreen:
 
Katılım
4 Şub 2005
Mesajlar
60
boy inanamıyorum söylediğine. 600F bir insana nasıl az gelir Mehmet kardeş. :) Altındaki motosiklet 3sn de 100km/h çıkmıyor mu?Aksine bana da çok güçlü geldikleri için racing motor kullananların nasıl bu güçte makineleri zaptedebildiklerini hep merak etmişimdir. :wiinkk:
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
176
Arkadaslar gezi dıyorum 2 gün kaldı diyorum siz sohnet ediyonuz ne yapacaz ne zaman gelecegız kım nereden gelecek bi yazsanıza benim yanıda soru isareti var bide niye ki gelecem ben geziyee
boy
bandit
scalatore
skullhunter (işten izin alabilirse)
SERENO (işten izin alabilirse)
shadow-vt (kesin değil)
RUZGARSEVDALISI (kesin değil)
kabir (?)
freeozkan (belli değil)
Pizza

yok mu artıran millet gidiyoz
:king: :king: :king:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@Pizza
boy inanamıyorum söylediğine. 600F bir insana nasıl az gelir Mehmet kardeş.Altındaki motosiklet 3sn de 100km/h çıkmıyor mu?

600F dediğin gibi 3sn de 100km/h sürate çıkıyor. Ama inan ki artık beni kesmiyor ve o yüzden bu sene fuardan 2006 model 1000RR almayı düşünüyorum. Motorun seni tatmin edip etmemesi tamamen ne kadar süredir motor kullandığınla, motoru nasıl kullandığına, motordan ne beklediğine göre değişir. Akselerasyonları arasında çok büyük farklar yok ancak 180-200km/h süratten sonra davranışları inanılmaz farklı. 600cc motorla 200km/h ile giderken gazlamak için vites küçültmek gerekirken, 1000cc motorda aynı viteste daha yüksek performans alabiliyorsun. Kısacası 300km/h gibi süratlere ulaşman çok daha kısa sürüyor. Onun dışında teknolojik olarak beni kesmeyen şeyler de var. Örneğin 1000RR da elektronik direksiyon stabilizer var. Bence racinglerin hepsinde olması gereken bir özellik. Ayrıca teknoloji ilerledikçe yol tutuş, fren sistemi, güvenlik çok daha fazla artıyor. Derdimi anlatabilmişimdir umarım :)
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
kabir, panik yapmaya gerek yok. Buluşma yerleri ve saatleri belli. Anadolu ve Avrupa yakasındakiler buluşma noktalarına gelecekler. Zaten Avrupa yakasındakiler buluşma noktasına geldiklerinde Anadolu yakasındakiler de aynı noktaya gelmiş olacaklar. Saati ona göre ayarladık. Ancak gelenler buluşma saatlerine uyarsa sevinirim. Bekleme yapmayacağız. Her iki buluşma noktasını kaçıran gişelere kadar bizi yakalar, olmadı gişelerden sonra da yakalar sabit bir hızda gidilecek.

son durum :

boy
bandit
scalatore
skullhunter (işten izin alabilirse)
SERENO (işten izin alabilirse)
shadow-vt (kesin değil)
RUZGARSEVDALISI (kesin değil)
kabir
freeozkan (belli değil)
Pizza
bizim işten motor kullanan iki kız da gelebilir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi çocuklar beni yazın :rendeer: eşimle kesin olarak :joker: geleceğim :queen: sizi kıramayacağım :flower:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kabir ben kesin geleceğim :cat: eşimle :queen: bak gelenlerden döneklik olmasın ya :jocolor: vakti olan arkadaşların gelmelerini tavsiye ediyorum :flower: sonra gene pişman olmamaları için :thumleft:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
O zaman son durum şu şekilde :

boy
bandit
scalatore
skullhunter (işten izin alabilirse)
SERENO (işten izin alabilirse)
shadow-vt (kesin değil)
RUZGARSEVDALISI (kesin değil)
kabir
freeozkan (belli değil)
Pizza
bizim işten motor kullanan iki kız da gelebilir
e_erdun

Hadi arkadaşlar, güzel bir gezi olacak. Kaldırın k...... :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
boy kardeşim benim ismimin yanına +eşi de de lütfen :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler cumartesi günü için bazı formlarda havanın yağmurlu olabileceğini okudum :pr: motorlarınıza lütfen yağmurluklarınızıda koyun :cat: elbiseyle ıslanırsanız şifayı kapabilirsiniz :salut: dönüşte ıslanmamak için yağmurluklarınızı yanınıza alın ben benim yağmurluğumu her zaman yanımda taşıyom :thumleft:
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
176
e_erdun abi benim esim bu hafta sonu eve gittii :salut: :salut: o yuzden ben yanlız katılacam :salut:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst