- Katılım
- 6 Tem 2005
- Mesajlar
- 227
- Konu Yazar
- #1
20,08,06 AĞVA GEZİSİ RESİMLİ
Güzel bir gezi oldu gezide emeği geçen tüm arkadaşlara teşkür erdim gerçeten uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştim her şey yerlı yerinde geçti sorunsuz bir gezi oldu
Cumdan sevgil gazozla buluşmuştuk ne yapalım yarın için diye düşünürken ben ağva,ya gidelim dedim ve yola çıktık ben gazoz ,Tamer , eray,mesut,ve arkadaşı, Faruk abi, ve ismlerini maalesef unuttugum 3 motorlu arkadaş


ve akşam yemeginde söyle sade bir şeyler olsun dedik köy peyniri, köy kavunu şeker gibi, köy domatesi, biberi, ekmeği, vay be köylü olmak varmış valla mükemmel ağızlarının tadını biliyorlar ))))


ve çadırlar kuruluyor


gecenin derin sohbeti yerini yıldızları sehire birkıyor uzun zamandır bu kadar güzel bir gökyüzü görememiştim kayan yıldızlar deniz kenarı dalgaların sesi tek kelime güzeldi

sabah oldu kahvatı aynen köy usulü devam


eray kardeşimiz


sevgili Faruk abi geçmiş olsun ya sende olmasan kimi yenecez tavlada piştıde gelsin kolalar )))))))))))))))))

plaj nasıldı diye soracak olursanız

ve eğlence başlıyor deniz deniz deniz








aliş veriş için şehir merkezine geliyoruz


ve ben endurocu 58 yoldan görüntüler hedef hacılar köyü


olası arızalara karşı motorcumuz tamerde geldi yolda kalmak yok her şey iyice düşünüldü

hacılar köyü ağvaya gelmeden orman yolu üzeri 17 km kala sapıyorsun 3 köy geçiyon ve yolun sonunda bir uçurumdan iniyon gerçeten görülmesi gereken saklı cenletlerden biri




gzoz ve ben arzide keşfe çıktık

eraycım sa olsun salatayla ilgilendi

amngal felan derken sohbet koyulaştı







hacılı köyü kahvahanesinde bir çay molası derken yola devam










ve şile çıkışı vedalaşıp eve dönüyoruz

Güzel bir gezi oldu gezide emeği geçen tüm arkadaşlara teşkür erdim gerçeten uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştim her şey yerlı yerinde geçti sorunsuz bir gezi oldu
Cumdan sevgil gazozla buluşmuştuk ne yapalım yarın için diye düşünürken ben ağva,ya gidelim dedim ve yola çıktık ben gazoz ,Tamer , eray,mesut,ve arkadaşı, Faruk abi, ve ismlerini maalesef unuttugum 3 motorlu arkadaş


ve akşam yemeginde söyle sade bir şeyler olsun dedik köy peyniri, köy kavunu şeker gibi, köy domatesi, biberi, ekmeği, vay be köylü olmak varmış valla mükemmel ağızlarının tadını biliyorlar ))))


ve çadırlar kuruluyor


gecenin derin sohbeti yerini yıldızları sehire birkıyor uzun zamandır bu kadar güzel bir gökyüzü görememiştim kayan yıldızlar deniz kenarı dalgaların sesi tek kelime güzeldi

sabah oldu kahvatı aynen köy usulü devam


eray kardeşimiz


sevgili Faruk abi geçmiş olsun ya sende olmasan kimi yenecez tavlada piştıde gelsin kolalar )))))))))))))))))

plaj nasıldı diye soracak olursanız

ve eğlence başlıyor deniz deniz deniz








aliş veriş için şehir merkezine geliyoruz


ve ben endurocu 58 yoldan görüntüler hedef hacılar köyü


olası arızalara karşı motorcumuz tamerde geldi yolda kalmak yok her şey iyice düşünüldü

hacılar köyü ağvaya gelmeden orman yolu üzeri 17 km kala sapıyorsun 3 köy geçiyon ve yolun sonunda bir uçurumdan iniyon gerçeten görülmesi gereken saklı cenletlerden biri




gzoz ve ben arzide keşfe çıktık

eraycım sa olsun salatayla ilgilendi

amngal felan derken sohbet koyulaştı







hacılı köyü kahvahanesinde bir çay molası derken yola devam










ve şile çıkışı vedalaşıp eve dönüyoruz
