20,08,06 Ağva Gezisi Resimli

Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
20,08,06 AĞVA GEZİSİ RESİMLİ
Güzel bir gezi oldu gezide emeği geçen tüm arkadaşlara teşkür erdim gerçeten uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştim her şey yerlı yerinde geçti sorunsuz bir gezi oldu


Cumdan sevgil gazozla buluşmuştuk ne yapalım yarın için diye düşünürken ben ağva,ya gidelim dedim ve yola çıktık ben gazoz ,Tamer , eray,mesut,ve arkadaşı, Faruk abi, ve ismlerini maalesef unuttugum 3 motorlu arkadaş


ve akşam yemeginde söyle sade bir şeyler olsun dedik köy peyniri, köy kavunu şeker gibi, köy domatesi, biberi, ekmeği, vay be köylü olmak varmış valla mükemmel ağızlarının tadını biliyorlar ))))


ve çadırlar kuruluyor


gecenin derin sohbeti yerini yıldızları sehire birkıyor uzun zamandır bu kadar güzel bir gökyüzü görememiştim kayan yıldızlar deniz kenarı dalgaların sesi tek kelime güzeldi

sabah oldu kahvatı aynen köy usulü devam


eray kardeşimiz


sevgili Faruk abi geçmiş olsun ya sende olmasan kimi yenecez tavlada piştıde gelsin kolalar )))))))))))))))))

plaj nasıldı diye soracak olursanız

ve eğlence başlıyor deniz deniz deniz








aliş veriş için şehir merkezine geliyoruz


ve ben endurocu 58 yoldan görüntüler hedef hacılar köyü


olası arızalara karşı motorcumuz tamerde geldi yolda kalmak yok her şey iyice düşünüldü

hacılar köyü ağvaya gelmeden orman yolu üzeri 17 km kala sapıyorsun 3 köy geçiyon ve yolun sonunda bir uçurumdan iniyon gerçeten görülmesi gereken saklı cenletlerden biri




gzoz ve ben arzide keşfe çıktık

eraycım sa olsun salatayla ilgilendi

amngal felan derken sohbet koyulaştı







hacılı köyü kahvahanesinde bir çay molası derken yola devam












ve şile çıkışı vedalaşıp eve dönüyoruz
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
ohhhhh... keyfe bakkk.. ye iç yat, gezin eğlenin bakalım şu başımdaki dertleri bi savuşturayım bende gezeceğim hele ağva nasıl özledim en son 4 sene önce doğumgünümde gitmiştim güzel bir yer , bakarsınız bu senede doğumgünümü orda kutlarım sahilde rakı sofrası kurmuştuk ahhh ahhhh o güzel günlerr...:salut: :salut: :salut: :salut: :salut: yaşlanıyoruz vallaaaaaa:pale: :pale: neyse en azından mt kardeşlerinden bir kaçı güzel bir gün geçirmiş o da bizim tesellimiz
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
iyi bir fikir olmus anlasilan.... resimler de hos biraz fazla doga resmi olsaydi belki kiz arkadasimi da ikna edebilirdim. gördügüm kadar ile karma karisik bir grup gitmisiniz, 150 lik scooterler, zealsunlar, transalp vs vs...
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
iyi bir fikir olmus anlasilan.... resimler de hos biraz fazla doga resmi olsaydi belki kiz arkadasimi da ikna edebilirdim. gördügüm kadar ile karma karisik bir grup gitmisiniz, 150 lik scooterler, zealsunlar, transalp vs vs...

mühim olan gönüller bir olsun biz cc olayını beyinde bitirdik gitmeni tavsiye edrim yok birz çakıllı dikkat et dogasıda güzel bir mekan bozulmamiş cennet

paylaşım için teşekürler güzel bi gezi olmuş...:) :)

teşkürler bir dahkıne sizleride beklerim

ohhhhh... keyfe bakkk.. ye iç yat, gezin eğlenin bakalım şu başımdaki dertleri bi savuşturayım bende gezeceğim hele ağva nasıl özledim en son 4 sene önce doğumgünümde gitmiştim güzel bir yer , bakarsınız bu senede doğumgünümü orda kutlarım sahilde rakı sofrası kurmuştuk ahhh ahhhh o güzel günlerr...:salut: :salut: :salut: :salut: :salut: yaşlanıyoruz vallaaaaaa:pale: :pale: neyse en azından mt kardeşlerinden bir kaçı güzel bir gün geçirmiş o da bizim tesellimiz
hayyata en güzel şeydir gezmek . dogum gününe çagirirsan geliriz tabiki agvada olmasınıda isteriz
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst