- Katılım
- 4 Eyl 2018
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
Haftasonu 98 model suzuki ts125 ile motocross pistinde dolanırken ufak bir rampadan atladıktan sonra eve dönerken sanırım depodan bir ses gelmey başladı. Rölantide ve hafif gaz açtığımda ses yok ama devir yükseldikçe sanki bir şey sıkışıyor veya sürtüyomuş gibi bir ses geliyor. Ses nerden geliyor olabilir sizce ?