2 zamanlı motosiklette depodan gelen ses

Katılım
4 Eyl 2018
Mesajlar
8
Haftasonu 98 model suzuki ts125 ile motocross pistinde dolanırken ufak bir rampadan atladıktan sonra eve dönerken sanırım depodan bir ses gelmey başladı. Rölantide ve hafif gaz açtığımda ses yok ama devir yükseldikçe sanki bir şey sıkışıyor veya sürtüyomuş gibi bir ses geliyor. Ses nerden geliyor olabilir sizce ?
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
852
dostum depoyu cikar, sasiyi kontrol et. saside kirik meydana gelmis olabilir.

kolay gelsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst