6000 tl para vericeksin asya alacaksın üstelik aldığın makina çok sağlam olmayacak.
bence şu motorlara bak derim istesende öldüremezsin kırıp dökemezsin (tabi bir
xavier galindo değilsen tabi)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-husaberg-tertemiz-husaaberg-117137122/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-husaberg-72-beygir-hard-enduro-104323982/detay
bu arada 2. ilandaki 72 beygir demiş yanlış bilgi ama 50 beygire yakın. Tamam bu makinelerin parça fiyatları biraz pahalıdır ama 2 zamanlıyı sormuşsun demekki 2 zamanlının bakımını göze almışsındır diye düşündüm. ben tavsiye ediyorum ama şimdilik bende çin işi 200lük krosa biniyorum ama ben 2. el ve çok ucuz fiyata aldım bununla düşüp kalktıktan sonra ve yeterli parayı cebime koyduktan sonra

)) sana örneğini verdiklerime bakacağım.