Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
2 zamanlı BW'S mi Yoksa 4 zamanlı kaliteli bir scootermı?
bence bws al derim çogu aletden bin kat güsel heleki şu çıkan çin aletleri hea benzin basarsan yakar yag ise 3 depoya 1 depo yag alır bakımlı kullanırsan suanda istanbul sanayi mah de 250.000 binde motor var sıfırlanmış km gostergesi suanda 50.000 sahibide söliyo alet temiz ve gidişi bozulmamış hiç bence bws al güzel alet
13 yaşından beri kullanıyorsun, 600 F kullandın şimdi de 18 yaşındasın ve BWS tutkunusun.Evet ilginç...Sana kolay gelsin,BWS den sonra bisiklete dönüş yaparsın artık...
zamanında ne kullanıp ne kullanmadığın konusunda tek kelime etmek istemiyorum ancak motosiklet alırken kimin ne dediğinden çok gönlünün ne istediği önemlidir diye düşünüyorum. seçenekler 2'ye indiği zaman kafana göre takıl derim her zaman.
Abicim Bws Gerçekten Sağlam Motor Ama Artik Teknolojisi Eskidi.depoya Benzin Koy Sonra Yok Sentetik Yağ Koy Yok Normal Yağ Koy Bunlarla Uğraşma Bence.al 4 Zamanli Kalite Bir Motor Tepe Tepe Kullan.bende Piaggio Skipper 150 Var 33000 Kmde Tik Yok Bu Motorun Temizini Bul Gözün Kapali Al..yok Pahali Dersen Kymco Agility De Taş Gibi Motor.seni üzmez...