2.viteste gaza çöktüğünde silkeliyor?

Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
1 3 4 5 6 hiç birinde yapmıyor ama 2.viteste gaza çöktüğümde devrin ortalarında silkemele yapıyor kendi kendine gaz kesip veriyor neden olabilir? bu baska viteste yapmıyor yeni olmaya başladı bu arada motorum kawasaki zx6r
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
beyin ile ilgili bir problem olabilir.ateşlemede ufak sorunlar olabilir. fakat ateşlemede olsa her viteste yapardı muhtemelen beyindendr diye düşünüyorum. servisine baktırmanda fayda var.herkez burada benim gibi birşeyler söyliyecek fikrini belirticek fakt net çözümü servisinden alırsın..kolay gelsin.
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
hmm bende öyle düsündüm belki formdan birilerininde başına gelmiştir diye bir açıyım dedim konuyu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst