- Katılım
- 24 Ara 2008
- Mesajlar
- 660
- Konu Yazar
- #1
1 3 4 5 6 hiç birinde yapmıyor ama 2.viteste gaza çöktüğümde devrin ortalarında silkemele yapıyor kendi kendine gaz kesip veriyor neden olabilir? bu baska viteste yapmıyor yeni olmaya başladı bu arada motorum kawasaki zx6r
Son düzenleme: