- Katılım
- 14 Nis 2003
- Mesajlar
- 7,150
- Motosikleti
- Yamaha MT-09 Tracer
- Konu Yazar
- #1
Sevgili Cüneyt abi nam-ı değer 007, 2. şiir kitabını çıkartmış hayırlı uğurlu olsun.:cat:
Hala birinci kitabını imzalayıp vermedi ama artık ikisini birden alırız. :cherry:
Düş Kırıntılarındaki şiirlerden biri....
[yt]mJoKsBJcfA4[/yt]
Şiir : CÜNEYT ERALP
Seslendiren : GÖKSENİN UÇARER
Ses Kayıt : GÖZDE ARSLAN
BUMERANG
Doksan derece bakışlı Yumuklu hayatın serzenişleri Alıp götürdü mü seni hiç Çarptı mı suratına yağmur Sokak lambaları Aynalı kaldırımlar Bir bak arkana belki Kaybettiklerin vurmuştur Yarınlarına çıplak Akşamların bir yerde Sen bir yerde oldun mu hiç Kadın ya da adam olabildin mi Hissettin mi geriye dönen Yaşam tokadını ensende At sende tahtanı Belki geri döner tutarsın Kahverengi üzerindeki Sarı çizgilerini yaşamın Gerisi mi senin olsun
Hala birinci kitabını imzalayıp vermedi ama artık ikisini birden alırız. :cherry:
Düş Kırıntılarındaki şiirlerden biri....
[yt]mJoKsBJcfA4[/yt]
Şiir : CÜNEYT ERALP
Seslendiren : GÖKSENİN UÇARER
Ses Kayıt : GÖZDE ARSLAN
BUMERANG
Doksan derece bakışlı Yumuklu hayatın serzenişleri Alıp götürdü mü seni hiç Çarptı mı suratına yağmur Sokak lambaları Aynalı kaldırımlar Bir bak arkana belki Kaybettiklerin vurmuştur Yarınlarına çıplak Akşamların bir yerde Sen bir yerde oldun mu hiç Kadın ya da adam olabildin mi Hissettin mi geriye dönen Yaşam tokadını ensende At sende tahtanı Belki geri döner tutarsın Kahverengi üzerindeki Sarı çizgilerini yaşamın Gerisi mi senin olsun
Son düzenleme:
