2 si Arasında KAldım Lütfen YArdım :(:(

Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
walla dostum bende scooter war ve ben ls' kullanıyorum..gayet de memnunum..ama büyük cc li bi motorun warsa 90 dan sonra uğultu biraz rahatsız edici olabilir...ama gerçekten hemgörselliğiyle hemde sınıfında güsel bi kask LS2 cartoon modeli...Ve almayı düşünrsen bu kaskı kesinlikle siyah vizörünüde al derim...
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
137
ben senin yerinde olsam airoh alırdım, zaten bu ls2 her 3 kişiden birinde var, ama kalitesi bakımından hiçbir bilgim yok, dediğim gibi her 3 kişiden 1 içinde olmak istemiyorsan airoh almalısın :)
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
ben senin yerinde olsam airoh alırdım, zaten bu ls2 her 3 kişiden birinde var, ama kalitesi bakımından hiçbir bilgim yok, dediğim gibi her 3 kişiden 1 içinde olmak istemiyorsan airoh almalısın :)

İlginç Bi Yaklaşım hiç böyle düşünmemiştim:mrgreen::mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ls2 yı tavsıye ederım ama 2009 al onların dıs yuzeyı daha guzel sıyah vızor alırsın 20mılyon yaz ayları ıcın ben memnunum suanda ls2den
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Airoh derim başka da bişey demem:bounce:
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
ls2 nun çeneden açılır güneş vizörlüsü var.. fiyatı 175 tl civarı .. çok rahat edersin özellikle sıcak yaz aylarında çenenin açılması çok büyük avantaj .. güneş vizörüde çok işe yarar ..

arada ki 30-40 tl ye değer .. tecrübeye kulak ver
Teşekkürler Bunu da İncelicem:)
http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44780

Airoh derim başka da bişey demem:bounce:

hmm onunda sitesinden huylanıyorum ya:)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Ben feyizoğlunan net üzerinden alışveriş yaptım huylanacak bişi yok... için rahat olsun
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
Caner arkadaşım eğer yukarıda belirttiğin 2 model arasından birini seçmek gerekirse ben ls2 derim.çünkü ürün detaylarına bak ikisinde de hemen hemen aynı şeyler yazıyor fakat ls2de çıkarılabilir iç astar diyor.Bu da çok iyi bişey çünkü ter ve kir yüzünden kask kötü kokuyor astar çıkarılıp yıkanması avantajdır.Ama benim aklıma yatan Barış abinin önerdiği çeneden açılır kasktır.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
airoh tercihi iyi olur ama güneş vizörlü modelleri tercih etmen daha iyi olur (tabi maddi durum da önemli) ben airoh sw 55 kullanıyorum memnunum airoh sw 55 sport model biraz daha hesaplıdır. yıldız ticarete gelince sirkecide ve ümraniye de yerleri var. benim alış verişim var kendileriyle (dükkandan) güvenilir ve iyi insanlar. ümraniye mağzasında kadir bey var giderseniz yardımcı olacaktır.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
ls2 ve airoh arasında bende kaldım ls2 daha gösterişli şahşahlı ama ls2 yanlış hatırlamıyorsam 1550 gram olasmı lazım airoh 1300 gram
ilk bakışta 250 gram canım ne olur diyorsun ama uzun yolda büyükk rahatlık ..
ben tercihimi airoh tan yana kullandım, tercih senin
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
LS2 kullanıyorum memnunum arkadaşım çok süratli giderken rüzgar sesi geliyor ama 150 yi geçmeyeceksen ideal ucuz bir kask hatta shad var onada bir bak derim ls2 ile vizörleri aynı
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1.

http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44782

2.

http://www.yildizticaret.com/pro/1425/44/AIROH-SPEED-FIRE-KASK

Bu 2 Kask Arasında Kaldım ARkadaşlar Sizce Ne alsam:) :) :)

Aradakı Fİyat FArkını Göz Önüne Alalım VE yıldızticaret güvenilir bi sitemi kart ile alıcam sorun çıkmasın:silent:

arkadaşım bahsettiğin airoh bir zamanlar benim de favorimdi.. yalnız o paraya sana lz6 öneririm. tabi seçim senin ama. lz6 bu iki kasktan da daha iyidir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst