2 parmak 4 parmaktan hizliymis :)

Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Benim kafama takılan bir soru var. Fren dozajını ayarlarken benim motorun kitapçığında 6 ile gelir fabrika çıkışı yazıyor. Ben 1 ile kullanmaya başlamışım motoru. Ona alıştıktan sonra bir kaç kere değiştirdiğimde gereksiz kitlemelere sebep oldum. Hangi dozajda kullanmak gerekli. 1 sıkıntı yaratabilir mi ? Bu arada ben de freni bu arkadaşın belirttiği şekilde sıkıyorum.
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Ben de 2 parmak frene basıyorum ama hocam bence insan nasıl alıştıysa öyle fren yapmalı
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
2 parmağımın 4 parmağımdan hızlı olduğunu gösterebileceğim bir moturum bilenek yok.

Pööööf çok sıkıldım sitede de konular yavaş akıyor vurup kafayı zıbarayım bari
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
358
Motosikleti
Tvs Jupi
2 parmağımın 4 parmağımdan hızlı olduğunu gösterebileceğim bir moturum bilenek yok.

Pööööf çok sıkıldım sitede de konular yavaş akıyor vurup kafayı zıbarayım bari

Çok uzaklardasın :) İzmir'de olaydın sıkıntı olmazdı :queen:
 
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 parmağımın 4 parmağımdan hızlı olduğunu gösterebileceğim bir moturum bilenek yok.

Pööööf çok sıkıldım sitede de konular yavaş akıyor vurup kafayı zıbarayım bari

O da olur be dostum hayirlisiyla.bence de insan neye alistiysa onda ustalasmaya calismali.yok ben henuz oturtamadim teknigini diyen varsa 2 parmak uzerine yogunlassin bence.
 
Katılım
15 Ara 2013
Mesajlar
497
ben tek parmak yapıyorum tek parmak bile bazen teker kitleyebiliyor 2 parmak nedir lö :D
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelin la gelin hepiniz gelin. siz 2 ben 4 parmakla sıkacam aynı hız aynı anda başlayacağız sıkmaya bakalım kim önce duracak :p:pr::cherry:
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Biri Alman (2parmak) diger Japon(4parmak) ekolu, 2 parnak ile gazi kapatip diger iki parmak arada sikismadan 2 parmak ile maksimum dozla kapatabiliyorsan eyvallah... hayat sana guzel o zaman :)
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Benim kafama takılan bir soru var. Fren dozajını ayarlarken benim motorun kitapçığında 6 ile gelir fabrika çıkışı yazıyor. Ben 1 ile kullanmaya başlamışım motoru. Ona alıştıktan sonra bir kaç kere değiştirdiğimde gereksiz kitlemelere sebep oldum. Hangi dozajda kullanmak gerekli. 1 sıkıntı yaratabilir mi ? Bu arada ben de freni bu arkadaşın belirttiği şekilde sıkıyorum.

Ben üç kullanıyorum :) ortası olsun dengeli olsun :)

Fren manetindeki o ayar fren dozajı ile ilgili değil, tamamen sizin parmak boyunuzla ilgili.

yani 1. kademede de 5. kademede de fren aynı, sadece manetin elciğe olan uzaklığını ayarlar o ayar. Bu da sizin parmak ve el boyutunuz ile ilgili tamamen.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Fren manetindeki o ayar fren dozajı ile ilgili değil, tamamen sizin parmak boyunuzla ilgili.

yani 1. kademede de 5. kademede de fren aynı, sadece manetin elciğe olan uzaklığını ayarlar o ayar. Bu da sizin parmak ve el boyutunuz ile ilgili tamamen.

Bilgi için teşekkür ederim. Sıkarken bocalama yaşamamın ve tekeri kitlememin sebebi uzaklık mesafesi o zaman ? Kendim için en doğru olanı deneyip bulmam gerekiyor o zaman...
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
orta parmak çok faydalı gençler. demedi demeyin.
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
1,701
Kombine fren sistemi olan sürücüler için arka fren pedalına ayağımızın neresiyle basmak gerek diye bir tartışma çıksa da onu da konuşsak :)
En zarif fren serçe parmakla yapılır :)
Bu tartışma çok anlamsız, insan elinin fizyonomisi ve parmakların gücüyle ilgili herşey aslında, bir de pist motorlarının kullanılış tekniği gibi değil bizim sokak sürüşlerimiz... Kerpeten ile bir tahtayı sıkın, bakın bakalım hangisini kullanmazsanız ne oluyor ? İşte motorda da o ...
 
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kombine fren sistemi olan sürücüler için arka fren pedalına ayağımızın neresiyle basmak gerek diye bir tartışma çıksa da onu da konuşsak :)
En zarif fren serçe parmakla yapılır :)
Bu tartışma çok anlamsız, insan elinin fizyonomisi ve parmakların gücüyle ilgili herşey aslında, bir de pist motorlarının kullanılış tekniği gibi değil bizim sokak sürüşlerimiz... Kerpeten ile bir tahtayı sıkın, bakın bakalım hangisini kullanmazsanız ne oluyor ? İşte motorda da o ...

Ortada bir tartisma yokki hocam 2 parmak fren reaksiyon suresi 4 parmak frenden daha kisaymis video onu gosteriyor.herhangi bir konuda tartismiyoruz ki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst