temmuz başından beri yayında olan konu 3 sayfa olmuş ama kızların yaptığı gezi 2 günde 7 sayfa olmuş. Hakmı bu adaletmi ulanİzmire geldıgınde kızlar yerıne benı arasaydın 8 dk ya yanındaydım felon
![]()
teşekkür ederim fakat balık ekmeği nerede gördünüzgençler harika olmuş bence donanım olarak da çok güzel ama şimdi oruçlu oruçlu baktım balık ekmek ne kadar güzel duruyor öle salata falan. neyse açıkıyorum ondadır. emeklerine sağlık Allah kaza bela vermesin.
çok teşekkürler herkesin gönlündeki yerleri gezip görmesi dileğimle:rendeer:güzel gezi olmuş Allah daha güzellerini nasip eder inşallah
teşekkürlertebrikler çok güzel bir gezi olmuş
Çok keyifli bie gezi olmuş. Esprili anlatımda cabası.![]()
Tekrar giderseniz 1-2 saat önceden haber vermeniz yeterli. Direk takılırım peşinize