2 Motor 2 Genç 1800 Km Yol!

Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Feyz aldıysan sorun yok:)
1- Yeni bebişin hayırlı olsun (Kürkçü tükkanı misali)
2- Dizliğini almadan çıkma bir daha.
3- Gel bir ara. Çekmece yapalım arka amortisörünü açayım hem:cherry:
 
Katılım
5 Tem 2012
Mesajlar
127
Aslında o kadar da az sayılmaz fotoğraflar. Fakat tam filme kendimi kaptırmışken yarıda kesildi.....:))

Nice güzel gezilere......
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
bu kadar az resim koyacaksan keşke konuyu hiç açmasaydın :(
gerçekten gösterip te vermemek gibi olmuş :)
 
Katılım
25 May 2012
Mesajlar
96
Yetişebilseydim Yzf-R125 ile gelirdim peşinizden. 130 lu hızlarda seyir ederdik artık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:17 ----------

Çok güzel gezi olmuş. Bu tür konularda fotoğraftan çok yazıyı seviyorum. Tam istediğim gibi olmuş kararında fotoğraflar ile güzel bir yazı dizisi.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bomba gezi olmuş biraderim..Marmariste Barış Abiye BBRR uğranır bi beleş dövme yaptırılırdı bu arada...:p

makinalar bel ağrısı yaptımı...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Aslında o kadar da az sayılmaz fotoğraflar. Fakat tam filme kendimi kaptırmışken yarıda kesildi.....:))

Nice güzel gezilere......

güzel bi gezi olmuş darısı başıma

Ali sanki facebooktaki fotoğrafların daha mı fazlaydı :)Güzel Gezi Olmuş.

bu kadar az resim koyacaksan keşke konuyu hiç açmasaydın :(
gerçekten gösterip te vermemek gibi olmuş :)


Yetişebilseydim Yzf-R125 ile gelirdim peşinizden. 130 lu hızlarda seyir ederdik artık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:17 ----------

Çok güzel gezi olmuş. Bu tür konularda fotoğraftan çok yazıyı seviyorum. Tam istediğim gibi olmuş kararında fotoğraflar ile güzel bir yazı dizisi.

::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn


Herkese teşekkürler:rendeer:

bomba gezi olmuş biraderim..Marmariste Barış Abiye BBRR uğranır bi beleş dövme yaptırılırdı bu arada...:p

makinalar bel ağrısı yaptımı...

Saol abi aslında vakit olsa omuza şöyle bi motosiklet.net logosu dövmesi makara olurdu eheh :queen:
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
523834_419070444803631_2081875804_n.jpg


575676_419070574803618_1553987128_n.jpg


523805_419070651470277_642704797_n.jpg


380576_419070711470271_837847899_n.jpg


marmaris e ali kardeşimizi ziyarete gitmiştik :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
elinize ayağınıza sağlık , yolların tozunu almışsınız tekeriniz dert görmesin nice seyahatlere :)
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
130
valla ali ben 100 kmlik yola gidiyodum daha fazla resim çekiyodum. Ama çok iyi olmuş sevindim sizin adınıza hem kafa dağıtmışsınızdır hemde kendinizi yola adamışsınızdır..:cat:
ben daha max 440 km uzun yol yapabildim. Bu ararlar orduya kadar gitmeyi düşünüyorum. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst