2 mart izmit off road

Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
222
Bu haftada tek başıma çıktığım arazi turundan birazda olsa fotograf cekme fırsatım oldu.

Burası katırözü(pamukova) ama kimsecikler yok


Burası kartepe ye çıkan yol arslanbey üstü yolu kepçe taramış ama gıtmek zor


İzmit'e kartepe semalarından kuşbakışı

Baktım ki kar güzel bir görüntü çiziyo dedim bir gazlıyım şurda ama ne mümkün anında çekti aşağıya

Telefonu zamanlayıcıya ayarlayıp zorda olsa bıkac foto cekıldım:)




Burdan motorsikletimi çıkarmak için yarım saat uğraştım:)

Ve xr ın en güzel hali:)



Bir başka etkinlikte daha fazla fotoğraf ile görüşmek üzere..

Gazınızda yolunuzda açık olsun
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
yav bu endourocu'lar hep mi böle deliler:queen: abi gömmüşün motoru kara :):):)

tekerine sağlık biker ::):):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst