- Katılım
- 9 Ara 2004
- Mesajlar
- 222
- Konu Yazar
- #1
Bu haftada tek başıma çıktığım arazi turundan birazda olsa fotograf cekme fırsatım oldu.
Burası katırözü(pamukova) ama kimsecikler yok


Burası kartepe ye çıkan yol arslanbey üstü yolu kepçe taramış ama gıtmek zor


İzmit'e kartepe semalarından kuşbakışı

Baktım ki kar güzel bir görüntü çiziyo dedim bir gazlıyım şurda ama ne mümkün anında çekti aşağıya

Telefonu zamanlayıcıya ayarlayıp zorda olsa bıkac foto cekıldım




Burdan motorsikletimi çıkarmak için yarım saat uğraştım

Ve xr ın en güzel hali


Bir başka etkinlikte daha fazla fotoğraf ile görüşmek üzere..
Gazınızda yolunuzda açık olsun
Burası katırözü(pamukova) ama kimsecikler yok


Burası kartepe ye çıkan yol arslanbey üstü yolu kepçe taramış ama gıtmek zor


İzmit'e kartepe semalarından kuşbakışı

Baktım ki kar güzel bir görüntü çiziyo dedim bir gazlıyım şurda ama ne mümkün anında çekti aşağıya

Telefonu zamanlayıcıya ayarlayıp zorda olsa bıkac foto cekıldım




Burdan motorsikletimi çıkarmak için yarım saat uğraştım

Ve xr ın en güzel hali


Bir başka etkinlikte daha fazla fotoğraf ile görüşmek üzere..
Gazınızda yolunuzda açık olsun