arkadasım çok geçmiş olsun. inşaallah tekrar böyle tatsız bir olay yaşamazsın.
Merak ettiğim bir nokta var fren yaptıktan sonraki yere düşüş hızın tahmini olarak neydi hatırlıyormusun. birde eldiven olduğu halde ellerin neden zarar gördü anlamadım eldivenler korumalı değilmiydi.
cok gecmis olsunda dostum cok komik bi olay ya..valla sabahin zottigi guldurdun benim..
ya demek boyle insanlarda var yaa..allam ..cok enteresan...:
![]()