2. Kazamıda yaptım :( Yayaya çarptım...

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
çok geçmiş olsun dostum..
bazı insanlar gerçekten kafayı yemiş, olası bi kazada kabak yine bize patlıyor ne yazıkki..

tekrar geçmiş olsun
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
arkadasım çok geçmiş olsun. inşaallah tekrar böyle tatsız bir olay yaşamazsın.
Merak ettiğim bir nokta var fren yaptıktan sonraki yere düşüş hızın tahmini olarak neydi hatırlıyormusun. birde eldiven olduğu halde ellerin neden zarar gördü anlamadım eldivenler korumalı değilmiydi.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
cok gecmis olsunda dostum cok komik bi olay ya..:) valla sabahin zottigi guldurdun benim..:) ya demek boyle insanlarda var yaa..allam ..cok enteresan...::)
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
arkadasım çok geçmiş olsun. inşaallah tekrar böyle tatsız bir olay yaşamazsın.
Merak ettiğim bir nokta var fren yaptıktan sonraki yere düşüş hızın tahmini olarak neydi hatırlıyormusun. birde eldiven olduğu halde ellerin neden zarar gördü anlamadım eldivenler korumalı değilmiydi.

Kontra yaparken frenleri bırakmak zorunda kalmıştım. Sanırım 40 civarıdır. Aslında eldiven görevini yeterince yerine getirdi. Eldiven yırtılmadı ama derim, eldivenin altında katlanarak yırtılmış. Aynayı vurunca motor terse yattığı için beni biraz fırlattı. Eldiven olmasaydı ellerimin halini düşünemiyorum bile.

cok gecmis olsunda dostum cok komik bi olay ya..:) valla sabahin zottigi guldurdun benim..:) ya demek boyle insanlarda var yaa..allam ..cok enteresan...::)


Sen neden hortlattın bu topici bende onu anlamadım sabah sabah yine aklıma getirdin bak :pr: Neyse, malesef böyle insanlarda var. Sen polislerin ettiği küfürleri görsen dahada gülerdin. Polislerde bıkmış adamdan
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Geçmiş olsun, baya olmuş ama...
Eee motor nasıl, sen nasılsın...
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
geçmiş olsun arkadaşım... :)

yine de üzülme... kötü bişi olmamış... böyle kazalar insana çok şey öğretiyor... allah beterinden saklasın...

bi de aman kamyon arkasında kalma insan önünü göremiyor çok tehlikeli...

şimdi gördüm epey de zaman geçmiş :)
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
güzel ülkemin ölürmün-öldürürmüsüne örnek bi olayı, içkiyi içtin git yeşilliğe patlayasıya kadar iç ama milleti rahatsız etme arkadaşın ne suçu var ya sana bişey olsaydı çooook geçmiş olsun.
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
Geçmiş olsun zamanında bende oyle bir kazayı arabayla yaptım , ucuz kurtarmissin ! . Haklıyken haksız bile oluyorsun , ben E-5 ortasında ust gecit altında çarptım , nasıl olduysa tehlikeli araç kullanmaktan ceza aldım .(Malesef savcı bey çarpılanı mağdur çarpanı suçlu görme gereği duydu)

Sen en azından haklılığını ispatlayabilmişsin
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
464
çok geçmiş olsun 90 la gidiyormuşsun o 100-110 olsaydı adamı indirebilirdin dediğin gibi vicdan azabı var yinede buna şükür tekrar tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
çok geçmiş olsun. yollar vahşi doğa gibi bizim için nerden neyin çıkacağı belli olmuyor.

sağlıcakla.
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Adamı mahkemeye ver az içsinde senin maddi manevi hasarını ödesin, belki aklı başına gelir, çok geçmiş olsun.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun sana bişi olmaması sevindirici
umarım en az masrafla kurtulursun
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
dostum cok gecmiş.bizim koyde vardır inekler yoldan gecerken ağar ağar gecerler sağına soluna bakmaz.buda o misal.allah korusun sanada bişi olabilirdi.tekrar cok gecmis olsun.son kazağan olur işallah.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
büyük geçmiş olsun ya ne insanlar var para için hayatını satıyolar ya... O saatte o kadar alkollu hemde anayolda yaa... Cok dikkat etmek lazım ben bana yeşil yansa bile her zaman durabilecegim kadar yavaslarım cok etkili... Cünkü ne olacagı belli değil ya bu tur bi olay olur ya da ambulans itfaiye aracı vb cıkabilir.. Dikkat etmek sart... Geçen Mt den bi arkadaşımıza da itfaiye carpmıstı.. Full koruma her zaman sart... Büyük geçmiş olsun...
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
2 gün önce Bağcılara giderken adamın biri beni gördüğü halde karşıdan karşıya geçmeye kalkıştı, kornaya felan bastım bu sefer yolun ortasında önümde durdu. Ne kadar tuhaf insanlar var, şaşırıyor insan..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst