2. kazam daha 1 hafta olmadı beah

Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
Geçmiş Olsun.
küçük tekerlek degilde kalitesiz mamul oldugundan dolayi pirelli michelin vb marka olsa kayacagini zannetmem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst