2 farklı korna bağlamak

Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Şöför bulana kadar geçici olarak kullandığım tankerde orjinalde 2 tane dit dit korna vardı sesine uyuz oluyordum ve otobanda çoğu kişi o kornayı tınlamıyor önüne kırıyor tankerde yüklüyken haliyle duramazsın öle ani durumlarda sonuçta tehlikeli madde taşıyoruz bende dali dali havalı korna taktım ve bugün Vize içinde yolumda giderken birisi yola çıkmaya kalktı bende kornaya bastım arkamdada polis otosu varmış az ilerde önüme geçip çevirdi ve kornadan dolayı ceza kesti bende hem şehir sakinlerini rahatsız etmemek için hemde tekrar ceza yememek için arabanın içine bir anahtar koyacağım şehir içindeyken dit dit şehir dışındaykende dali dali havalı kornayı kullanacağım fakat bunu nasıl yapacağım :silent: elektirikten pek anlamam tavsiyelerinizi ve yardımlarınmı bekliyorum.
Not: lütfen elektirikçiye git demeyin en yakın elektirikçi 25 km ve oraya gidicek kadar vaktim olmuyor :pale::pale:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
bak şimdi o kornaya giden elektrigin kablosunun birini direksiyonun oraya çek ve anahtarı bagla, yani elektrik olan kabloyu anahtarı bağlayacagın yere çekip yapabilirsin.
şöför bulana kadar demişsin eger araç istanbul da çalışıyorsa ben çalışırım.:)
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
En iyisi Ferrari kornası bi çalıyorum adamları korkutuyorum diğerinde anlaşılıyor motosiklet kornası olduğunu tınlamıolar
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
onur hacı, dit-dit kornanın bir ucunu aküden geçir eksisinden diğerini de artısından. sonra diğer kornalara da aynısını yap. sonra kornadan çıkan artı,eksileri çapraz olarak anahtar altına bağla. bu kadar :) ben motora dat-dat korna taktım oldu :) yalnız anaktarın 2 kademeli olsun yani on-off olmasın :)yanı o_ konumundayken bi korna çalcak _o konumundayken diğer korna çalcak :)
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
onur hacı, dit-dit kornanın bir ucunu aküden geçir eksisinden diğerini de artısından. sonra diğer kornalara da aynısını yap. sonra kornadan çıkan artı,eksileri çapraz olarak anahtar altına bağla. bu kadar :) ben motora dat-dat korna taktım oldu :) yalnız anaktarın 2 kademeli olsun yani on-off olmasın :)yanı o_ konumundayken bi korna çalcak _o konumundayken diğer korna çalcak :)

sinan sağolda çok açıklayıcı anlatmışsın :mrgreen::mrgreen: şimdi dit-dit kornanın + ucunu aküden geçircem eksi ucunu anahtara takıcam dali dali kornanın + sını anahtardan geçircem doğrumu anlamışım?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst