- Konu Yazar
- #1
Merhaba. Konu başlığında belirttiğim üç motorsiklet arasında kaldım ve çarşamba günü kısmet olursa bunlardan bir tanesini alacağım. Bu konuda bana yardımcı olur musunuz ? Benim istediğim ;
1) yol tutuşu güzel olsun
2) ilk defa scooter tarz motorsiklet kullanacağımdan sürüşü kolay olsun
3) yedek parça sorunu olmasın
4) selesi rahat olsun ki uzun yolda beni üzmesin
5) genellikle okula giderken kullanacağım ev-okul arası git-gel 45km , her gün 5-6 km de gezmiş olsam günlük fix 50km yol yapacağım
6) haftada bir veya iki haftada bir uzun yola çıkabilirim ( uzun yoldan kastım 300km yi geçmez)
7) malum öğrenciyim , mümkün olduğunca az yakan bir model
Çok fazla araştırdım karar kılamadım
sym gts 250 2011 model için ;
malzeme kalitesi diğerlerine nazaran aşağıda dediler ancak selesi daha rahat dediler..
yamaha xcity 250 2009 model için ;
selesi biraz sert ve diğer modellere göre daha ağır bir motorsiklet olduğundan manevra kabiliyeti az olduğunu söylediler.
kymco xciting 2012 için ;
sektörde sözü geçen bir marka olduğunu , ancak tekerlek boyutunun diğer modellere göre çok az daha küçük olduğunu , bunun da yol tutuşunu etkileyeceğini söylediler..
sizlerin düşüncesi nedir
1) yol tutuşu güzel olsun
2) ilk defa scooter tarz motorsiklet kullanacağımdan sürüşü kolay olsun
3) yedek parça sorunu olmasın
4) selesi rahat olsun ki uzun yolda beni üzmesin
5) genellikle okula giderken kullanacağım ev-okul arası git-gel 45km , her gün 5-6 km de gezmiş olsam günlük fix 50km yol yapacağım
6) haftada bir veya iki haftada bir uzun yola çıkabilirim ( uzun yoldan kastım 300km yi geçmez)
7) malum öğrenciyim , mümkün olduğunca az yakan bir model
Çok fazla araştırdım karar kılamadım
sym gts 250 2011 model için ;
malzeme kalitesi diğerlerine nazaran aşağıda dediler ancak selesi daha rahat dediler..
yamaha xcity 250 2009 model için ;
selesi biraz sert ve diğer modellere göre daha ağır bir motorsiklet olduğundan manevra kabiliyeti az olduğunu söylediler.
kymco xciting 2012 için ;
sektörde sözü geçen bir marka olduğunu , ancak tekerlek boyutunun diğer modellere göre çok az daha küçük olduğunu , bunun da yol tutuşunu etkileyeceğini söylediler..
sizlerin düşüncesi nedir