2.el Hyosung 2007 model 24000 km de

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Moto-dostlar merhaba.Cumartesi 2.el Hyosung 2007 model 24000 km de motor bakmaya gidicem.Motorun sahibi Ümraniye'de.Acaba bildiğiniz yakın servis var mı?İyi ve güvenilir bir ustası olan.

Motorla ilgili tavsiyesi olan varsada paylaşmasını rica ederim.Model ve km hakkında.

Ve son olarak nelere dikkat etmeliyim....
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-tertemiz-gv250-46543631/detay
anladığım kadarıyla motor bu linkteki
eğer buysa motorunu bi ustaya göstermeden deposunu doldur sahibinide bindir arkana en az 100 km hiç durmadan sür eğer bi sıkıntı çıkarmadan veya kafana bişey takılmadan sürebildiysen al kaçırma motor çok temiz göürünyor çünkü

Evet doğru bu motor.Temiz görünüyor.Aksesuarlarda hoşuma gitti.Dediğin doğru sürmek iyi fikir.Yalnız 100 km sürmem zor.Hem ehliyetim yok hem en son motor kullandığımın üstünden 4 yıl geçti.O da Honda Titan.Cesaretim yok malesef:queen:

İşin kötü tarafı tek başıma bu işi kazıklanmadan halledebilecek miyim emin bile değilim:( Usta ya gösterme işi biraz içimi rahatlatıyor ama henüz arkadaşlardan Ümraniye de bildikleri servis bilgisi gelmedi henüz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tanıdığım bir servis/usta yok ama Kartal'da Stkanuni yetkili servisi var. İstersen oraya göster.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
hyosung ne ?
gv gt yada başka bir serisimi ?

gV 250 2007 MODEL

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:01 ----------

Tanıdığım bir servis/usta yok ama Kartal'da Stkanuni yetkili servisi var. İstersen oraya göster.

Olabilir.İnternetten oranın numarasını bulup bir konuşayım.Bu işlerde ne kadar alır servisler,?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:03 ----------

hangi modeli kaç cc biraz bahsedersen :) ?


Yazmıştım.Tekrar yazayım:)

GV 250 modeli.2007 yılı 24000 km'de.250 makina bu araçlar.29 hp gücünde.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Linkteki motor benim eski motorumdur.

Sakarya Motosiklet Klübü eski başkanı Kemal Abi'den almıştım. Yazılanların hepsi motorda vardır. (Ben satarken vardı en azından diyeyim) Motordan çok memnundum ben sen yine de baktır bir ustaya içinde şüphe kalmasın. Motor bendeyken çok temiz bakardım. Bakımlarını, yağ, yağ filtresi, hava filtresi gibi değişimlerini kendim yapardım. Ön çamurluktaki Metallica stickerını da fuardan almıştım :)

Vayy be özledim Yavrukuşu, şimdi nakit param olsa tekrar geri satın alırdım inan. Kafana takılan bir soru varsa bana sorabilirsin.

Haa bu arada CDI ünitesi benden önce garantiden değişmiştir. 2007 ve öncesinde olan 3500-4000 devirdeki 1-2 sn gaz kesme sıkıntısı bu motorda CDI ünitesi değiştirilerek giderilmişti.

İlanı veren arkadaş belirtmemiş ben yazayım. Motorun fabrika lastikleri çok kayıyordu, bende Duro marka lastikler ile değiştirmiştim. Arka lastiğin orjinal ebatını bulamadığım için 1 cm daha kalınını almıştım. Lastikleri çok farketmişti Shinko'lardan sonra.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Linkteki motor benim eski motorumdur.

Sakarya Motosiklet Klübü eski başkanı Kemal Abi'den almıştım. Yazılanların hepsi motorda vardır. (Ben satarken vardı en azından diyeyim) Motordan çok memnundum ben sen yine de baktır bir ustaya içinde şüphe kalmasın. Motor bendeyken çok temiz bakardım. Bakımlarını, yağ, yağ filtresi, hava filtresi gibi değişimlerini kendim yapardım. Ön çamurluktaki Metallica stickerını da fuardan almıştım :)

Vayy be özledim Yavrukuşu, şimdi nakit param olsa tekrar geri satın alırdım inan. Kafana takılan bir soru varsa bana sorabilirsin.

Haa bu arada CDI ünitesi benden önce garantiden değişmiştir. 2007 ve öncesinde olan 3500-4000 devirdeki 1-2 sn gaz kesme sıkıntısı bu motorda CDI ünitesi değiştirilerek giderilmişti.

İlanı veren arkadaş belirtmemiş ben yazayım. Motorun fabrika lastikleri çok kayıyordu, bende Duro marka lastikler ile değiştirmiştim. Arka lastiğin orjinal ebatını bulamadığım için 1 cm daha kalınını almıştım. Lastikleri çok farketmişti Shinko'lardan sonra.

Bu bilgi süper oldu.Gaz kesme sıkıntıs kronik durum e oda garanti ile halledilmiş.Kısmetse yarın servisede götürüp bir sıkıntı çıkmazsa anlaşırız inşallah.Gerçi daha pazarlık dahi yapmadım.....ve yakın servis tavsiyeside alamadım hala:pale:


Bilgi için çok teşekkür ederim :)
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Bu bilgi süper oldu.Gaz kesme sıkıntıs kronik durum e oda garanti ile halledilmiş.Kısmetse yarın servisede götürüp bir sıkıntı çıkmazsa anlaşırız inşallah.Gerçi daha pazarlık dahi yapmadım.....ve yakın servis tavsiyeside alamadım hala:pale:


Bilgi için çok teşekkür ederim :)

Rica ederim. Bu motor benim ilk gözağrımdı o yüzden bendeki yeri ayrıdır... Hayırlısı olsun senin için, inşallah içine siner alırsın istediğin motoru :cat:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Tamam.Servis numarası buldum.Bir arkadaş servisinin numarasını yazmış.İşini iyi yapan biri diğede not etmiş.Kendi isminide vermiş.Selamımı ilet dedi.Saolsun bu iyi oldu.Şimdi servisi arayayımda yerini filan öğreneyim:cat:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Motor'a bakmak için Pazar günü gidecektim ki ilana bir baktım motor satılmış arkadaşlar :pale:

Şimdi işin yoksa tekrar araştır.Bu arada 0 km Gv 250 alsam daha mı mantıklı olur acaba.Ne kadar ki acep fiyatı?
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
valla kardeşim sıfırına paran yetiyorsa sıfır al ben bunu herzaman söylerim
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
valla kardeşim sıfırına paran yetiyorsa sıfır al ben bunu herzaman söylerim

Doğru söylüyorsun kardeşim.Bende aynısını düşünmeye başladım.Hyosung Gv 250 sıfırına param yetmiyor ama.Regal Raptor'e yetiyor.Üstelik faiz olmadan KK'na 12 ay taksit var.Acaba 1-2 seneliğine alıp binsem mi?Hem hiç sıkışmamış oluyorum.2500 nakitim var kalanıda karttan çektim mi ayda 200 tl taksit.Mağazadan almak acayip ödeme kolaylığı sağlıyor.

Sahibinden Hyu alırsamda göçüyorum:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst