2.eL Honda Beat mi 2.el Kymco Aqulity 125 mi city deil ama Normali?

Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
158
2.eL Honda Beat mi 2.el Kymco Aqulity 125 mi city deil ama Normali?


Lütfen Cevap beyler Fren,Emniyet Ve Dayanılıklılık yonunden hangisini alayım?


Teşekkürler Yorumlarınız İçin Kazasız SürüşLer :)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu konu çok kez tartışıldı..:)

Agility diyorum..
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
agility al agility'nin hiç olmazsa ön freni disk beatınki kampana geçen beat sürdüm frenleri o kadarda iyi değildi. agility beatdan atak ve seri bence 2.el güzel temiz rodajı düzgünce yapılmış bi agility al memnun kalacağına eminim istersen Kymcocuların Sohbet mekanına bakabilirsin.... :cat:
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
158
burak kardeşim bişi dicem kampana derken kampana nasıl disk hemen duruyor onu bılıyorum ...

Biraz Daha yardım eder misiniz ?

Ben motorumu alıp en az 21 yaşına felan kullanırımda

beat mı daha dayanıklı OLur agility mi acabA?
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2'si de dayanıklı motorlar..hangisini alırsan al..:)

Yanlız Beat'in 2 kişi performansı yetmeyebilir..
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
158
Beyler Şimdi Dayanıklılık , Kalite ve Güven yönünden hangisi diyorsunuz?

Bu Kymco çin malı deil deme
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum Kymco iyi marka ama diğer taraftaki de Honda !

Ama ben 2 motoruda kullandım Agility diyorum..:)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
RifatKardu ;

Eklemene dair mesaj gelmedi dostum !
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
kymco çin malı deil taiwan malıdır..oldukça dayanıklıdır ve hondaya göre daha ucuz yedek parçaya sahiptir.. Kymco cuların sohbet mekanı topiğini okursan makina hakkında derin bilgiye sahip olursun..
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
67
slm kardeşimbenbi agility 125 sahibi olarak kesinlikle kymco diyorum
honda kadar sağlam dayanıklı fazlası var eksiği yok o küçük motora dünya kadar para vermeye gerek yok agility beatten çok daha seri 110-120 görür rahat parcasıda var benimki 8 ay oldu 6bin km de hiç sorun yok
düşünme al derim
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
158
slm kardeşimbenbi agility 125 sahibi olarak kesinlikle kymco diyorum
honda kadar sağlam dayanıklı fazlası var eksiği yok o küçük motora dünya kadar para vermeye gerek yok agility beatten çok daha seri 110-120 görür rahat parcasıda var benimki 8 ay oldu 6bin km de hiç sorun yok
düşünme al derim

saolasın kardeş . Alıcam heralde Doğan abim de en baştan beri agility 125 dedi bende agility 125 alıcam mayıs haziranda orduda Mt yapcaz Gelen warsa solesın :D

Saolasınız Yorumlar için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst