Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 17 Şub 2005
- Mesajlar
- 373
Bende var. Bedavaya veririm. Ama biraz sorunlu. Anahtarını kaybetmiştim, bir türlü yerinden sökemedik... Ben de diskle birlikte olduğu gibi janttan söktüm ve yeni disk alıp taktım. Şimdi o disk ve üzerinde sökülemeyen kilit kömürlükte bir yerlerde duruyordu. Dur bir bakiim, hala orada ise sana hediye edecem, ne halin varsa gör artık!