Arkadaşlar merhaba,
Çok yakın bir arkadaşıma 2.el bir Honda 600 lük racing almayı düşündüğümüzden dolayı bu konuda bayağı bir araştırma yaptım hatta başka bir sitede başlık dahi açmıştım, ama fiatları görünce şaşkınlığa uğruyorum
(hatta boy nickli arkadaşla bugün telefonda 10 dakika kadar da sohbet ettik motoruyla ilgili olarak boy'un insafı var mantıklı rakam istiyor)
rakamlar gerçekten çok fazla geldi bana size birkaç örnek vereceğim aşağıdaki linklerde
http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=2057017
http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=2247772
http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=2215132
http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=2211707
Arkadaşlar sizce de çok pahalı değilmi şu an 600 F in sıfırı 13.840,00 YTL+ocak ayı vergisi 60,50 YTL+200 YTL plaka ruhsat masrafları ve toplamda size aşağı yukarı 14.100,00 YTL gibi bir rakama geliyor
http://www.honda.com.tr/motosiklet/pages/?page=fiyat
hal böyle iken ben neden 2247772 de ilanda görülen 2004 600 F e 13.750,00 YTL vereyem ki (bu motorun fiatına 400,00 YTL kadar alım satım masraflarını ilave edersek bu 2004 model motorda 14.100,00 YTL yi buluyor)
giderim sıfır motoru alırım, bazı arkadaşlar aksesuarlar fiatta etkili olur diyebilirler ama, 2006 model koltuğuna ilk defa kendimin oturacağı motoru alırım haksızmıyım,
o zaman şöyle bir soru insanın aklına geliyor, satılık ilanlarını veren arkadaşların 2006 Honda fiatlarından haberleri yok mu acaba?
Arkadaşlar bu arada bir ekleme yapayım vermiş olduğum ilanların hepsi güncel, yeni en eski olan 06.02.2006 tarihli zamdan sonra yani ilanlarda tarihleri görebilirsiniz,