2. el alırken yardım edebilecek biri var mı ?

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2. el makina alacağım, hatta bir tane çok çok uygun buldum ama bu işten iyi anlayan , mümkünse serviste çalışan bir arkadaş var mı, bana yardım edebilecek?
Motoru görmeye giderken yanımda işi iyi bilen biri olması gerekiyor...

Sevgiyle selamlarım :rendeer:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
125
bilgi ver

aldığın yada düşündüğün motor ve modeli km si yazsaydın
ona göre yardımcı olacak bri olurdu. biraz bilgi ver alacağın motorun km. si marka modeli.durumu gibi yani burdan sana yardımcı olacak olur elbet
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3 senedir 250 cc kullandığım için artık büyütmek istiyorum..
Crusier olacak tabii ki..
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
175
3 senedir 250 cc kullandığım için artık büyütmek istiyorum..
Crusier olacak tabii ki..

arkadaş bilgi istemiş ama vermemişsin

bilgi ver - Bugün, 14:35 PM
aldığın yada düşündüğün motor ve modeli km si yazsaydın
ona göre yardımcı olacak bri olurdu. biraz bilgi ver alacağın motorun km. si marka modeli.durumu gibi yani burdan sana yardımcı olacak olur elbet
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaş bilgi istemiş ama vermemişsin

bilgi ver - Bugün, 14:35 PM
aldığın yada düşündüğün motor ve modeli km si yazsaydın
ona göre yardımcı olacak bri olurdu. biraz bilgi ver alacağın motorun km. si marka modeli.durumu gibi yani burdan sana yardımcı olacak olur elbet

kendisiyle konuştuk.. merak etme :cherry:


kawasaki en 500 buldum sahibinden.comda, çok iyi durumda görünüyor ama çok ucuz, kafam karıştı...:silent:
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
38
Hiç yapamazsan motosiklet sahibi ile birlikte bir yetkili servise git ve aracını göster. Motorda hasar önemlidir (bilhassa kaza yapmışsa).
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
175
ya ben de merak ediyorum.

mesela servisten eleman alip motoru gormeye gidebiliyor muyuz?
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
mutlaka yetkili servise göster.belki exper yapmak için bi miktar para ödersin ama unutmaki ilerde motorda sorun falan çıkarsa,yada atladıkları bişey yüzünden sorun yaşarsa başına ekşiyebileceğin sağlam biyer olur.hem motorun geçmişi,yaptığı kazalar,yada arızalar hakkındada bilgi sahibi olursun:cat:
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
38
Küçük bir bedelle yapacaklarını sanıyorum. Genelde onlar gitmez siz motoru onlara götürürsünüz ama konuşarak bunu kolayca halledebilirsiniz. Yetkili Servis aderslerini markaların web adreslerinden kolayca bulabilirsiniz.:cat:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anadolu yakasındaysan burda tanıdıgım bir iki usta var.bu adamlar buzdolabı satarken motosikletci olanlardan değil.bir tanesi eski harley ustası.
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anadolu yakasındaysan burda tanıdıgım bir iki usta var.bu adamlar buzdolabı satarken motosikletci olanlardan değil.bir tanesi eski harley ustası.

kadıköydeyim.. kesin bir tarih belirlediğimde sana ulaşırım.. teşekkürler :rendeer:


ilginize teşekkür ederim arkadaşlar :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EN 500 ?? modeli kaç ucuz olduğuna göre düşük bir model ve zaten EN500 lerin piyasası çok değilki..!!
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2005 model ve 8000 km'de
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada sen su seyhanı satıyormusun?
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
nedir fiyat?aksesuar ne var ?
bende en500 var ondan şeettim.
bu arada sınıfının en iisidir onu da söyliiiim.bak kendi motorum diye demiyorum :p
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nedir fiyat?aksesuar ne var ?
bende en500 var ondan şeettim.
bu arada sınıfının en iisidir onu da söyliiiim.bak kendi motorum diye demiyorum :p


8.250 istiyor. Aksesuar olarak sadece yan çantalar var.

Sen satıyor musun ?


Ben de satıyorum evet :)
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
250 de pazarlık olsa.fiyat ii bence de. motorda sorun olduğunu sanmıyorum zira sorun olacak kadar ucuz değil.koruma demiri ön cam felan dersen sana 9 a gelir ki onlar önemli.
o ilandaki motor benim dermişim :p
hayırlı olsun eğer alırsan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst