K kral8181 Katılım 24 Ocak 2013 Mesajlar 138 24 Şub 2013 Konu Yazar #1 2-3 mart a2 direksiyon sınavına gırıcem Kurstan dosyamı kac gun ıcınde teslım ederler İzmirin sakın bı ılcesınden alıom ehlıyetı veya sınavı ıle onerılerı olan varmı
2-3 mart a2 direksiyon sınavına gırıcem Kurstan dosyamı kac gun ıcınde teslım ederler İzmirin sakın bı ılcesınden alıom ehlıyetı veya sınavı ıle onerılerı olan varmı
Tİme_shİft422 Katılım 22 Kas 2012 Mesajlar 5,397 24 Şub 2013 #2 Bir hafta felan sonra alırsın dosyanı
Pianoblack Katılım 6 Şub 2013 Mesajlar 413 24 Şub 2013 #3 Ben geçtiğimiz Cumartesi girdim sınava. Kurs Mart'ın 5'inden sonra alırsın dosyanı dedi. Tabii ben İstanbul'dayım.
Ben geçtiğimiz Cumartesi girdim sınava. Kurs Mart'ın 5'inden sonra alırsın dosyanı dedi. Tabii ben İstanbul'dayım.
K kral8181 Katılım 24 Ocak 2013 Mesajlar 138 24 Şub 2013 Konu Yazar #5 arkdslar yardım ettgınız ıcın cok sagolun valla bı eyrde okudum 2 hafta yazmıs bırı herhalde o kurs dunyanın obur ucundan getırmısır dosyayı:cherry:
arkdslar yardım ettgınız ıcın cok sagolun valla bı eyrde okudum 2 hafta yazmıs bırı herhalde o kurs dunyanın obur ucundan getırmısır dosyayı:cherry:
N napolyon07 Katılım 1 Kas 2010 Mesajlar 31 25 Şub 2013 #6 bulundugun ile ve yogunluga gore değişir dostum