2-3 mart a2 direksiyon sınavına gırıcem Kurstan dosyamı kac gun ıcınde teslım ederlr

Katılım
24 Ocak 2013
Mesajlar
138
2-3 mart a2 direksiyon sınavına gırıcem Kurstan dosyamı kac gun ıcınde teslım ederler İzmirin sakın bı ılcesınden alıom ehlıyetı
veya sınavı ıle onerılerı olan varmı :D
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
413
Ben geçtiğimiz Cumartesi girdim sınava. Kurs Mart'ın 5'inden sonra alırsın dosyanı dedi. Tabii ben İstanbul'dayım.
 
Katılım
24 Ocak 2013
Mesajlar
138
arkdslar yardım ettgınız ıcın cok sagolun :D valla bı eyrde okudum 2 hafta yazmıs bırı herhalde o kurs dunyanın obur ucundan getırmısır dosyayı:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst