- Katılım
- 19 Şub 2012
- Mesajlar
- 51
- Konu Yazar
- #1
Kullanan,kullanmış ya da bilgisi olan her türlü yorumlarını bekliyorum,artıları ve eksileriyle,teşekkürler
http://www.street-devil.org/text/my_speedtriple.htm
http://www.street-devil.org/text/my_speedtriple.htm