1997 Yamaha Drag Star 12V 1.7W aydınlatma ampulü

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
19
Aşağıda resimde görülen ampulü motorumun hız/km göstergesinden söktüm. Genel aydınlatma işini yapıyor. 12V 1.7W'lık bir ampul. Ankara'da bir çok parçacıya baktım aynısını bulamadım. 12V tamam; ama 3W yada 5W olanları var,1.7W'lık yok. Isınır ve çevresindeki plastiği eritir diye yüksek W değerinde olanları kullanmak istemiyorum.
Ankara'da bunu bulabileceğim bir yeri bilen yardımcı olursa sevinirim.
dscn2986copy.jpg
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bulabildiklerini kullanamıyor musun?
daha aydınlık olacağı için bence daha hoş durur ama ustalar daha iyi bilir. ben elketrikten hiç anlamama :(
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
12v 1,7 w

Çin malı scooter parçası satanlara sorunuz.Aynı ampul km göstergelerinde çok miktarda var.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Piyasada bulman zor, park ampülü olarak satılır ve dediğin gibi 3-5 wattır.

Bunu buldum nette

http://www.tuningpiyasa.com/?urun-d...mpulu_Dipsiz_Soketsiz_2721WP_10_lu_Paket.html

1.2 W gösterge ampülü diyor, işine yarar bu.

Ha bir fikir daha; bu ampüllerin yerine takılan ledler var. Dipsiz park ampülünün yerine oturur, beyaz yada buz mavisi alıp takabilirsin. Hem belki daha güzel durur ısınmada yapmaz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:42 ----------

http://www.hepsiburada.com/osram-12....aspx?categoryid=20005338&productid=otso10173

http://urun.gittigidiyor.com/DIPSIZ-MINI-GOSTERGE-AMPULU-2-LI-BEYAZ_W0QQidZZ22585601
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Bencede led tak derim;) Hem daha az enerji hem de daha güzel aydınlatma alırsın...
Ben 3 liraya felan almıştım 4 ledli.Nette çok daha ucuza da var.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
19
Öneriler için çok teşekkür ederim. Tuning'deki yakın sayılır. O da olmazsa led takacağım.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
olmadı yüksek W lı al. dirençle W düşür... elektronikçiler de yardımcı olur...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bunun yerine beyaz led kullanabilirsin ya da rengine sen karar ver. narmal ampul kadar ısı üretmeyeceği için ısınma derdin. olmaz. tüm akseuarcılarda bu tip ledlerden mevcut.
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
yamaha servislerinde mevcut. ybr 125'in gösterge tabolsunda da 1.5 w lık ampuller kullanılıyor zira. bulunduğunuz yerde illa ki bir yamaha servisi vardır, ybr 125 ampulu isteyin.

diğer arkadaşların kulagına da küpe olsun, 3-5 w lık ampuller ybr gostergesini eritiyor. bizzat başıma geldi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst