Ankara'dan bir arkadaşımız bunun polisten çıkma beyazını alıp civatası ve puluna kadar honda'dan temin edebilerek herşeyini yeniledi.
Ancak motora 2500 tl, üzerine 8000 tl harcadı. Biraz meraklı kendisi, "bu benim bitirme tezim olacak" demişti.
Şimdi dünyanın en mutlu adamı. yepyeni sport touring suzukisini satıp bununla devam etmeyi düşünüyor.
Ben de kullandım, gördüğüm en konforlu motor.
Honda'dan istediğiniz her model motorun her parçasını temin edebilirsiniz. adamlar yeniden üretip gönderiyorlar.
yeter ki para olsun
kendisine de mesaj attım belki yardımcı olur birazdan gelip
sesinden bahsetmeyi unutmuşum. nefis. çok farklı

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------
bir de, 1 senedir uğraşıyor daha yeni tamamladı.