1991 model CBX750 alınır mı?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda servisi ara.1991 model cbx750 için piston , silindir , sekman , ..... aklına gelebilecek parçaları sor bakalım.Temin etme durumu nedir?Eğer temin etmek mümkünse al.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
bu motosikleti alman için öncelikle tamirini kendin yapabilecek düzeyde hem bilgi ve beceri hemde alet edavatın olmalı. yada boş zamanı fazla olan ve işten anlayan bir arkadaşın olmalı. çünkü eski bir model. polis motoru olarak kullanıldıgından yorgun bir motosiklet. sadece bu ilandaki model için demiyorum cb 750 lerin hemen hemen hepsi aynıdır.

ikinci canını sıkacak nokta ise aşırı yakıt tüketimi.

bu motosikleti alacak olan kişi ya tamirci olmalı yada maddi imkanları iyi yurt dışında baglantısı olan biri olmalı.

yedek parça bulma konusundada sıkıntı yaşarsın.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
1991 model ithal(avrupalı, japon) araba ne kadar alınasıysa bu daha o kadar alınası bir motordur anca. İkisinin de yedek parça konusu derttir.
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Bencede sadece restore etmek için alınabilecek bir motor. Yedek parça ve yakıt konusuda eksi yönleri.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Ankara'dan bir arkadaşımız bunun polisten çıkma beyazını alıp civatası ve puluna kadar honda'dan temin edebilerek herşeyini yeniledi.

Ancak motora 2500 tl, üzerine 8000 tl harcadı. Biraz meraklı kendisi, "bu benim bitirme tezim olacak" demişti.

Şimdi dünyanın en mutlu adamı. yepyeni sport touring suzukisini satıp bununla devam etmeyi düşünüyor.

Ben de kullandım, gördüğüm en konforlu motor.

Honda'dan istediğiniz her model motorun her parçasını temin edebilirsiniz. adamlar yeniden üretip gönderiyorlar.

yeter ki para olsun :)

kendisine de mesaj attım belki yardımcı olur birazdan gelip :)

sesinden bahsetmeyi unutmuşum. nefis. çok farklı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------

bir de, 1 senedir uğraşıyor daha yeni tamamladı.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
NEDEN alınmasın işi bilen kişi bu motorun piyasadaki bir çok motordan daha sağlam olduğunu bilir... yeterki motorun ciğeri sağlam olsun.. ama tamirattan anlamalısın...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-bakmazsan-cok-uzulursun-86160581/detay/

1000liğini adam çok şık hale getirmiş denildiği gibi bu işi anlayan ve maddi sıkıntısı olmayanlar için çok iyi

Bu makinayı istemeyecek bir kişinin bile çıkacağını sanmıyorum.

Bu ilan yüzünden forumda cinayet çıkacaktı....
Hala duruyor motor....
Üstelik 6 silindir...:queen:

Hayırdır birader ne zaman oldu, kim kimi, kaçırdık mı?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
454
Teşekkür ederim. Çok uzun zamandır böyle birşey yapmak istiyordum. Özellikle en ince detayına kadar yenilemek için uğraştım. Ben çok para ve emek harcadım. Harcadığım paraya CBF 600 - Fazer vs. tarzı birçok motosiklet alınabilirdi. Ama benim amacım tecrube edinip, "bitirme tezi" hazırlamaktı. :) En azından motor ve karbüratör elden geçmeden, 2 - 3 bine alacağınız makinaları keyifle, sorunsuz kullanamazsınız. Bunu da kendiniz yapamayacaksınız size pahalıya mal olacaktır. Yanaşmayın derim.
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
Teşekkür ederim. Çok uzun zamandır böyle birşey yapmak istiyordum. Özellikle en ince detayına kadar yenilemek için uğraştım. Ben çok para ve emek harcadım. Harcadığım paraya CBF 600 - Fazer vs. tarzı birçok motosiklet alınabilirdi. Ama benim amacım tecrube edinip, "bitirme tezi" hazırlamaktı. :) En azından motor ve karbüratör elden geçmeden, 2 - 3 bine alacağınız makinaları keyifle, sorunsuz kullanamazsınız. Bunu da kendiniz yapamayacaksınız size pahalıya mal olacaktır. Yanaşmayın derim.


harikasınız septimus,
gerçekten inanılmaz bir sabır ve emekle cbx750 efsane olmuş sıfır hale gelmiş tebrik ederim sizi......
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Motoru sen tepeden tırnağa yeniledin, ama herkes benim açıklamayı beğenmiş :mrgreen:

teşekkürler.

Arkadaş da bu seviyeye gelen kadar ne cbf zincir gergi civataları koparttı, kaç arkadaşın motorunun canını yaktı tabi.

Deneye yanıla oluyor. Arada bizim motorları kadavra gibi kullanmışlığı var.

Halen motorlarımız gaz yemezken kendisini anarız :cherry:

Hatta baktım bizim ah'larımızla bu hale getirdiği motor şahane gidiyor, deneme amaçlı aldığımda köşeyi döner dönmez inip önemli bir civatasını gevşettim. :king:
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Motoru sen tepeden tırnağa yeniledin, ama herkes benim açıklamayı beğenmiş :mrgreen:

teşekkürler.

Arkadaş da bu seviyeye gelen kadar ne cbf zincir gergi civataları koparttı, kaç arkadaşın motorunun canını yaktı tabi.

Deneye yanıla oluyor. Arada bizim motorları kadavra gibi kullanmışlığı var.

Halen motorlarımız gaz yemezken kendisini anarız :cherry:

Hatta baktım bizim ah'larımızla bu hale getirdiği motor şahane gidiyor, deneme amaçlı aldığımda köşeyi döner dönmez inip önemli bir civatasını gevşettim. :king:

O zamanlar motosikletimi yenilemiştim, baktım alet takımı ile motora doğru geliyor kendileri, korku dolu gözlerle ne yapacağını beklerken, hmm sonra garantiden çıkar diye dokanmamıştı şanslıyım :p :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst