1985 ‘ten Günümüze Suzuki GSX-R750

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Srad için hep şöyle böyle derler ama hala benim hayallerimin motosikletidir her gördüğümde içimden bir şeyler kıpırdanır hala
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Paylaşım için teşekkürler.


İnsanoğlu gibi, bindiği makinalarda süratle değişiyor.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
valla ne güzel yaa teknoloji herşeyi en güzele getiriyor yapıyor bi beni en güzele getiremedi
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
valla son kasa en güzeli

arkadaşımda gsx-r 600 k8 var gerçekten çok güzel özellikle beyaz rengi çok hoş 750yi düşünemiyorum çok daha güzeldir
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
harıkasın ustat çok saol hazırladıgın ıcın sondan 1 öncekı kasa on numara çok hosuma gıdıyor
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
srad dediklerinde akan sular durur benim için


bu konu favorimdir,teşekkürler ELİNT
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
ölmeyen efsane yıllanmış şarap gibi baktıkca hayran kaldım emginize saglık
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
baktığımızda sürüşü zorlaşan tek kişişlik bişeye dönüşmüş motor.
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
yaw arkadaşlar bu makina TR de yokmu :silent:

suzukinin sitesinde 600-1000-1300 var ssadece
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
iki güzelleşme var 2006-2007 arası ve 190larda on farların önune cam koyma fikri gelince alet cok değişmiş!
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
yalnız ilk motordan son motora kadar motorun çizimi çizgisi aynı sanki tek kalemden çıkmış gibi zaten bir yerde okumuşdum ne kadar doğru bilmem ama çoğu firma on yıl öncesinden on yıl sonrasının tasarımlarını hazırlıyorlarmış yani bütün markalrın elinde 10 yıl sonrasının çizimleri taslakları mevcutmuş

birde çok dikkat ederseniz motor düz bir kafası varken her kasada biraz daha sivrileşmiş önü ve arkası ve en son noktada daha nereye kadar sivrileşebilirki bence ilk kasaya yani düz kafa tasarımına geri dönücekler daha modern çizgilerle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst