1961 Model Vespa (Gözünüz Motosiklet Görsün) :))

Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Tesadüf eseri gördüm. rica ettim sağolsun kırmadı Resimlerini çektim.

1961 Model BİN DOKUZYÜZ ALTMIŞ BİR :p

Çürüyen parçalar orjinalleriyle değiştirilmiş ve ciddi masraf edilmiş bir motosiklet.

O hem iki zamanlı.

Hem vitesli.

Ahanda gözünüz bayram etsin. :cat:


Resimler Samsung J7 ile çekildi çokta net değil kusuruma bakmayın :queen:



vZp1JA.jpg




1NgQGB.jpg




LQnVO0.jpg




rE2lJa.jpg




7AN0yL.jpg




PQrLOd.jpg




gXW390.jpg




ZYEbOo.jpg





oEkD6R.jpg





SAT DEDİM SATMIYO :queen:
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Gözüm gönlüm bayram etti yeminle
 
Katılım
16 Nis 2016
Mesajlar
33
Tam bir klasik çok güzel duruyor. 61 model olmasına rağmen diğer today tarzlarına göre 100 ibre olması güzel ve temiz duruyor.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
vay arkadaş hangi gezegenden gelmiş bu ::eek:hmy:: paranın satın alamayacağı şeyler bunlar. 61 model ::sm_smile Daha ben dünyada yoktum. şimdi vespa aynı kasayı fazla makyajlamadan yine vitesli olarak px 150 adıyla üretmeye devam ediyo. bu arada 3. resimde otobüste gidenlere bakarsanız hiç motosikletten anlamayan insanların dahi ilgisini çektiğini görürsünüz. efsanedir
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Parçalar çürüdüyse 5 para etmez demektir

hacı 61 model 61 titanyumdanmı yapmışlar bunu :queen:

anlık daha o anda 10 bin vereyim dedim ben adamın aklından 1 sn bile acaba diye bi düşünce geçmedi hissettim :p

klasik TÜRK haraketleri işte fiyat verdim
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst