ilnapoli' Alıntı:ses olmamış.. açılmıyor malesef..
kotumuren' Alıntı:ii bend eizliyim barii...yararlı olabilirr
bende şu an MZ ES 175/2 1962 modeldir..onu adam etmeye çalışıyorum..bu akşam bir ustay la görüşücemm..parça bulursam başlıyacam..
Akira' Alıntı:Ben download etmeyi başaramadım şef tekrar yükleyebilirmisin zahmet olmazsa![]()
fırtına42' Alıntı:konuyla alakası yok ama bişey sorcam
bi arkadaşımda bmw war 1955 model kaç para eder bileniniz warmı? satmayı düşünüyordu
fırtına42' Alıntı:motor toplu temiz hatta resmide war
motor resimde görüldüğü gibidir
nasıl motor? sizce kaç para eder...
![]()
gupilya' Alıntı:BMW R 26 restorasyonun hayırlı olsun. başarılı sonuçlanmasını dilerim. Boyaların kazınması konusunda benim başka bir önerim var: Boya sökücü kullan alttaki malzemeye en az zarar veren yöntemlerden biridir. Kolay uygulanır, çabuk ve istediğin bölgeye uygulayabilirsin.