Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 5 Kas 2015
- Mesajlar
- 11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İkisi de doğru bence. Evet, tecrübesizlik ve motosiklet ile başınıza iş açmanız çok daha kolay. Bunun yanında ne kadar temkinli ve defansif sürerseniz sürün, başınıza ölümcül kaza gelme riski dört tekerli bir araçtan kat kat daha fazla. Çünkü trafikte herşeyi kontrol edip olabilecek her şeyi hesaba katmak mümkün değil. Hele hele Türkiye gibi bir ülkede hiç mümkün değil.Kendilerini ölümsüz sanan bir güruh var. Bir kere uf olup hemen "Motosiklet tehlikeli aaabi" demeye başlıyo bi de bunlar. "Motosiklet kaşınanı kaşır" sözü yeterince ciddiye alınmıyor.