190 km hızla gerçekleşen motosiklet kazası

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kendilerini ölümsüz sanan bir güruh var. Bir kere uf olup hemen "Motosiklet tehlikeli aaabi" demeye başlıyo bi de bunlar. "Motosiklet kaşınanı kaşır" sözü yeterince ciddiye alınmıyor.
İkisi de doğru bence. Evet, tecrübesizlik ve motosiklet ile başınıza iş açmanız çok daha kolay. Bunun yanında ne kadar temkinli ve defansif sürerseniz sürün, başınıza ölümcül kaza gelme riski dört tekerli bir araçtan kat kat daha fazla. Çünkü trafikte herşeyi kontrol edip olabilecek her şeyi hesaba katmak mümkün değil. Hele hele Türkiye gibi bir ülkede hiç mümkün değil.
 
Katılım
19 Eki 2022
Mesajlar
105
Motosikleti
yok
Trafiğin durmasını beklerdim hepsi bastı gitti hiçbir şey olmamış gibi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Trafiğin durmasını beklerdim hepsi bastı gitti hiçbir şey olmamış gibi.

Video sürekli çekilmemiş. Arada siyah SUV kullanan adam durup durumunu soruyor kadının. Bir sonraki karede ambülans, polis, itfaye sıralanmış arka arkaya. Daha n'olsun?

Bir sürü sıradan vatandaşın doluşup, yolu tıkayıp, bilir bilmez müdahele etmesi daha tercih edilir bir durum mu ki?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst