19 MAYIS'TA TEDAVİ GÖRMEKTE OLAN GAZİLERİMİZİ ZİYARET

Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Vatanı, milleti, ülkesinin bütünlüğü için doğu ve güneydoğuda canını, yüreğini ortaya koyan gazilerimizi bu 19 Mayıs'ta GATA hastahanelerine giderek tedavilerinde birazda olsa moral verebilmek amacıyla ziyaretler düzenleyelim istiyorum. Eminim sizlerde isteyeceksiniz. ANKARA GATA HASTAHANESİ ziyareti için;

BULUSMA NOKTASI: Anıtpark
SAAT: 13.00

Motosiklete, Vatanına, Milletine, Ülkesine gönül vermiş herkes davetlidir..
 
Katılım
28 Kas 2015
Mesajlar
168
Allah sizin gibi düşünceli insanların sayılarını arttırsın. Sizin gibi duyarlı insanların bizlere gönderdiği mektupları hediyeleri (pasta, börek, çörek ) alınca ne kadar mutlu olduğumuzu anlatamam. Emin olun yaptığınız bu faaliyet ile oradaki silah arkadaşlarımıza dünyanın en değerli hediyesini vermiş olacaksınız. Nusaybin den selamlarımızı da İletmeyi unutmayın lütfen.
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
605
Ankarada degılım,motorumda yok henuz.Ama orda olsam bısıklet kıralar yınede gelırdım.
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Allah sizin gibi düşünceli insanların sayılarını arttırsın. Sizin gibi duyarlı insanların bizlere gönderdiği mektupları hediyeleri (pasta, börek, çörek ) alınca ne kadar mutlu olduğumuzu anlatamam. Emin olun yaptığınız bu faaliyet ile oradaki silah arkadaşlarımıza dünyanın en değerli hediyesini vermiş olacaksınız. Nusaybin den selamlarımızı da İletmeyi unutmayın lütfen.

Onlara gazi olmak bizede gazi ziyaretinde bulunmak nasip oldu. Allah yardımcınız olsun. Selamınızı ileteceğim

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------

Bir gazi çocuğu olarak sonuna kadar destekliyorum

Ankara'da iseniz buyrun bekliyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:54 ----------

Ankarada degılım,motorumda yok henuz.Ama orda olsam bısıklet kıralar yınede gelırdım.

Eyvallah gönüller bir olsun kardeşim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst