19 MAYIS GENÇLİK ve SPOR BAYRAMI KUTLU OLSUN

Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
Ey yükselen yeni nesil istikbal sizin ellerinizdedir.

Mustafa Kemal ATATÜRK
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
Yaşatıyor musun, devrimlerimi,
Götürebiliyor musun yeni çağlara,
Yazıyı, kılığı, hür düşünceyi
Örnek ediyor musun uluslara?
Atabiliyor musun zihinlerden
Softalık, gerilik, tüm karanlığı?
Adın var mı en yeni buluşlarda?
Köye sokabildin mi aydınlığı?
Sevebiliyor musun düşmanını?
Bolluk mu bir uçtan bir uca vatan?
Derim ki, yolumda yürüyorsunuz
Büyüğünden küçüğüne, o zaman.

Halim YAĞCIOĞLU

(Atatürk Şiirleri, 1981)
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
Sizler, yani yeni nesil,
Türkiye'nin genç evlatları, yorulsanız dahi, beni takip edecekseniz,
Dinlenmemek üzere, yürümeye karar verenler,
asla ve asla, yorulmazlar,
Türk gençliği, gayeye bizim yüksek, idealimize, durmadan, yorulmadan,
yürüyecektir.

Mustafa Kemal ATATÜRK
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
16
atam.jpg
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Büyük Önder:pale:
emanetine sahip çıkmak için senin engin fikir ve tecrübelerine ihtiyacımız var:pale:
Sen her gencin M.Kemal olmasını istedin, başka çaremiz yok dedin!. O na göre plan yaptın, ufku gösterdin.
Peki biz ne edelim şimdi:silent: nasıl yapalım. değirmen gibi dönen bu günlerde, gerçekten Sana ihtiyacımız var, sıradan bir öndere değil:pale:
Şu bayramı düğüne çevirelim arkadaşlar. Sağır kulaklar Matkap ile açılmaz:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
Birgün ulusu,
sizin gibi, beni anlamış,
gençliğe bırakacağımdan,
çok memnun ve mesudum.

Mustafa Kemal ATATÜRK
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
BE HEY DÜRZÜ!
NE ARARSIN TANRI İLE ARAMDA
SEN KİMSİNKİ ORUCUMU SORARSIN
HAKİKATTEN GÖZÜN YOKSA HARAMDA
AÇIK BAŞA NİYE TÜRBAN SARARSIN!

RAKI ŞARAP İÇİYORSAM SANA NE
YOKSA SANA ZARARIM İÇERİM
İKİMİZDE GELSEK KILDAN KÖPRÜYE
BEN DÜRÜSTSEM SARHOŞKENDE GEÇERİM

ESİR İKEN MÜMKÜN MÜDÜR İBADET
YATIP KALKIP ATATÜRK E DUA ET
SENİN GİBİ DÜRZÜLERİN YÜZÜNDEN
DİNİNDEN DE SOĞUYACAK BU MİLLET

İŞGALDEKİ HALİ SAKIN UNUTMA!
ATATÜRKE DİL UZATMA SEBEPSİZ
SEN ANNANDAN YİNE ÇIKARDIN AMMA
BABAN KİMDİ BİLEMEZDİN ŞEREFSİZ!

NEYZEN TEVFİK

Arkadaşım bir bayram kutlamasını bile beceremiyor, kafanda kurduğun hayali düşmana saldırmayı kendine bir borç biliyorsun.Birlik ve beraberliğe ihtiyaç duyduğumuz şu ortamda, hani birileri türbandan, oruçtan bahsetmiş olsa, bir şeyler saçmalamış olsa, buyur bunu yaz.

Şimdi ne gerek var motosiklet sitesinde polemik başlatmaya? Siyasi polemikleri çok seviyorsan, bununla ilgili çok internet sitesi var.

Bir 23 Nisan'ı, bir 19 Mayıs'ı birileriyle kavga çıkarma vesilesi yapmayalım.ABD dört gözle bekliyor ki Türkiye Irak gibi olsun, iç savaş başlasın. Yarın Kürt-Türk, Alevi-Sunni, Dindar-Laik diye biribirimizi yemeye başlarsak, bu günleri çok ararız çok.

Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramını yürekten kutluyor, şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Hayali düşmanlara saldırmak mı:silent: Evet haklısın, birileri hep hayaller görüyor.
Neyzen Teyfiğin, Gericiliğin hortladığı dönemde yazdığı bir şiiridir,seveni çoktur diye koymuştum. Çok rahatsızlık verici ise elbette kaldırırım.
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
hepimizim 19 mayıs gençlik ve spor bayramı kutlu olsun:rendeer:
gericelere fırsat vermeksizin nice 19 mayıs kutlamaları yapmamız dileğiyle:rendeer:
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
kutlu olsun, birazdan 1000 demir atli bu gun cocuklar gibi sen olacagiz :wiinkk:
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
hepimizim 19 mayıs gençlik ve spor bayramı kutlu olsun:rendeer:
gericelere fırsat vermeksizin nice 19 mayıs kutlamaları yapmamız dileğiyle:rendeer:

Canı gönülden katılıyorum.

Kendini ilerici zanneden gericilere fırsat vermeden,birlik ve beraberlik içinde nice 19 Mayıs kutlamaları yapmamız dileğiyle.:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepmızın bayramı kutlu ve mutlu umutlu olsun.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE:rendeer:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Kuvva yine herkesten evvel kutlamış bayramımızı :rendeer:

Bayramımız kutlu olsun.. Ne Mutlu Türküm Diyene...
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.... :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Atamızın 126. doğum gününü ve Atatürk'ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramımızı kutlarım :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst