19 Mayis Büyük Buluşma - Ata ' Ya Saygi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2006
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelecek arkadaşlar , [B]http://85.105.40.152/kayit.aspx[/B] adresinden kayıt yaptırabilirsiniz bu ciddi bir organizasyondur. 14:00 de hareket edecek kortej için Valilikten izin alındı ... korteje motosikletli polisler , yunuslar ve jandarma da katılacak. Detaylı bilgiler için ikiteker.org sitesini takip edebilirsiniz
sevgilerimle , tekerleriniz düz bassın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2006
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar , bu organizasyonu düzenleyen Sn. Mehmet Binli abimizin girişimleriyle Ankara Valiliği aşağıdaki afişten 5000 adet bastırıp ... belediye otobüsleri , dolmuşlar ve billboardlara yapıştırma kararı aldı. Kortejin hareket saati ve güzergahı afişte belirtiliyor ve kortej güzergahında trafik diğer araçlara kapatılacak ...


19mayis.jpg


tunoka' Alıntı:
istanbul hareketi nasıl olacak

www.ikiteker.org sitesinden öğrenebilirsiniz.. ya da www.motordelisi.com da buluşma ve etkinlikler forum sayfasından
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2006
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sayın skullhunter , rica etsem bu başlığı sabitler misiniz ???
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ah be arkadaşlar bende gelmeyi çok isterdim ama ehliyet problemim var olmasa mutlaka gelirdim çok güzel bir organizasyon bu organizasyonu düzenliyen herkezin emegine salık sadece bu günlerde değil özel olmayan günlerdede böle bişi yapalım bir hafta sonu olabilir mesela
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
arkadaşım sitem etmişinde katılımcı az diye. o gün cuma ya geliyo yaaa. benim oldugu gıbı bıcok kısı calısacak herhlde. ben de zaten ızın almaya calısacam gelmek ıcın.
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
220
Arkadaşlar bu konuya herkesin, sahip çıkması gerekiyor.bu tam bir festival olacak.

Organizasyonla ilgilenen Mehmet Binli demiş ki:

Arkadaşlar,

Ankara'da sorun yaşamamak için her türlü konuyu gözden geçirip, tedbir almaya çalışıyorum.
Günlerdir resmi kurumlarla çalışmalar yapmaktan kendimi memur gibi hissetmeye başladım.

Bu gün Valilik, Milli Eğitim, Federasyon ve Emniyette bir dizi görüşmedeydim. Çalışmaları gözden geçirdik.Ankara Emniyetinden yazı çıktı Yunuslar tam kadro korteje katılıyor.
Valilikten şenlik alanı yazısı çıktı. AKM alanı için Kültür Bakanlığı onay yazısını bekliyorum. Yarın AKM müdürü ile görüşmem olacak.

Yarın Aynı zamanda Yunusların Amiri ile toplantım var hazırlıklar ve güzergah üzerine çalışacağız.

Gördüğünüz gibi tüm yasal konular ve destekler konusunda hiçbir sorunumuz görünmüyor.

Siz yeterki bireyse hatalar yapmayın. Gurubu emniyetli bir şekilde yönlendirecek olan İstanbul'daki arkadaşlarımızın uyarılarını dikkate alın.

Korteje katılacaklara önümüzdeki günlerde süprizlerim olacak, izlemeye devam edin

Mehmet Binli
Ankara

AKM bahçesinin izni alındı. İzin yazısını yarın sabah alıyorum. "Bu alanın dilediğiniz yerini dilediğiniz şekilde kullanın" ifadesi ile izin verildi.Tek şartla "Lütfen çöplerinizi ortaya atmayın"
Biz bulduğumuz gibi bırakırız diye söz verdim.

Yunuslar kortejde bizimle olacak.Akşam AKM alanındaki ŞENLİKte gösteri ekibini de bulunduracaklar ve bayramlarda yaptıkları gösterilerini bizim için tekrarlayacaklar.


Herşey çok güzel, bu organizasyon kendini aştı gidiyor.

Bu saaten sonra, kişisel sorumluluğumuz üstlenip, üstümüze düşeni ve bize yakışanı yapalım.

Aman dikkat;hiçkimse için İtham, suçlama, eleştiri yok.

Gelenlerle Ankara Anıtkabir'de beraberiz, biliyoruz ki gelemeyen dostlarımızın yürekleri bizimle.

Mehmet Binli
Ankara

Bayrağınızı kapın gelin, gün beraberlik günüdür.
 
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
32
motosiklet net ciler Ankara da, duymuş olabiliceginiz gibi, motur net ile oldukça ilerleyen bir dostluk seviyesinde toplantı ve gezilerine devam etmektedir.
Biz bu nedenle motur.net ciler olarak Ankara ya gelecek olan her gurupdan, yada Ankara da , yaşayan her motor severi, elimizden geldigi kadar, istedikleri taktirde kendi gurup üyelerimizden ayırt etmeden birlikte olmaya hazrız. Bu yüzden gurup yada tek olarak Ankara da bu organizyonda olmak isteyen arkadaşlar hiç çekinmeden bize katılabilirler.
Bu önemli ve anlamlı ''19 Mayıs'' buluşmasını ve kortejini desteklemenizi ve katılmanızı tavsiye ederim.hem çok önemli mesajlar verecegiz hemde o kadar motorcu ile birlikte olma tanışma ve eğlenme fırsatını bulucağız.
Bu topiğe 19 mayısa kadar istediginiz her konuda bilgi alma amaçlı yazabilirseniz burdan çözüm ve öneri bulmaya çalışacagız.
Ankara da görüşmek dilegi ile.
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Zorba' Alıntı:
motosiklet net ciler Ankara da, duymuş olabiliceginiz gibi, motur net ile oldukça ilerleyen bir dostluk seviyesinde toplantı ve gezilerine devam etmektedir.
Biz bu nedenle motur.net ciler olarak Ankara ya gelecek olan her gurupdan, yada Ankara da , yaşayan her motor severi, elimizden geldigi kadar, istedikleri taktirde kendi gurup üyelerimizden ayırt etmeden birlikte olmaya hazrız. Bu yüzden gurup yada tek olarak Ankara da bu organizyonda olmak isteyen arkadaşlar hiç çekinmeden bize katılabilirler.
Bu önemli ve anlamlı ''19 Mayıs'' buluşmasını ve kortejini desteklemenizi ve katılmanızı tavsiye ederim.hem çok önemli mesajlar verecegiz hemde o kadar motorcu ile birlikte olma tanışma ve eğlenme fırsatını bulucağız.
Bu topiğe 19 mayısa kadar istediginiz her konuda bilgi alma amaçlı yazabilirseniz burdan çözüm ve öneri bulmaya çalışacagız.
Ankara da görüşmek dilegi ile.

Öncelikle gezi ve toplantılarınıza katılmak istememe rağmen bir türlü fırsatım olmadı
Böyle anlamlı bir organizasyonda hepberaber olmak dileğiyle.
Umarım herkes bu anlamlı olaya tam destek verir.
Dışardan gelecek arkadaşlara da iyi bir evsahipliği yapmak için elimizden gelen çabayı gösteririz.
Görüşmek üzere.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
93
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
19mayis.jpg


afişleme çalışmalarım tüm hızı ile sürmektedir.
Ankara Kızılayda Cafelerde (Konur sokak ve civarı ) afişlendi
YİBA ÇARŞIŞI afişlendi.
Kale yolu üzerindeki ramzey bayisine afiş asıldı.
Abidinpaşada mondial ve asya bayileri afişlendi.
Yolda trafikte kırmızı ışıkta görülen her motorcuya denildi

Eylemlerim devam edecek :)

19 mayıs korteji için bir şeyler demek isterim. (fikir )
bu tür toplantılarda , yürüyüşlerde organizasyon önemlidir.
Anlık karar vermeler , birinin peşine takılıp gitmeler olabilir.Bağırış , çağırış içerisinde birine bir şey anlatmak yönlendirmek zordur.

bildiğim kadarı ile bu tip işlerde minik bir el kağıdına program yazılsa , dağıtılsa , insanlar programa bakarak ne yapacaklarını , saat kaçta nerede olacaklarını öğrense ?
olmaz mı ?
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2006
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kendisini demokrasinin kalesi , Atatürkçülüğün başkenti gören izmir nerde izmir mt nerde
fos çıktı :p
 
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
32
KaWa-JaWa/HaWa-CıWa' Alıntı:
kendisini demokrasinin kalesi , Atatürkçülüğün başkenti gören izmir nerde izmir mt nerde
fos çıktı :p


sadece İzmir değil. Hemen tüm MT den ses yok ki.:pale: :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
93
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bütün basına mail attım ( yaklaşık 500 kişi )
Biraz önce Hürriyet / Ankara sayfasından Ümit KOZAN aradı
görüştük.
Yarın hürriyette haber yapacağını söyledi
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
MT Ankara,
Bir liste oluşturabilir miyiz kendi aramızda toplanıp,buluşma alanına toplu olarak gitsek nasıl olur?
Bir de grup sürüşü deneyimim hiç olmadığından böyle büyük çaplı bir organizasyon gözümü korkuttu biraz!
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
inşallah geleceğiz anca ve kanca beraber elimizden geldiğisürece
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
ben gelecem de bir sorun var; Anıtkabire girdiğimizde motorları bırakıyoruz, bunların başında kimse olacak mı?
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
KaWa-JaWa/HaWa-CıWa
Zorba,Mozaik,Tenere600

MT olarak pek ilgilenilecek bir organizasyon değil MT Ankara grubunun zayıf oldugunu daha öncede belşirtmiştim, Bu durumda yapılması gereken......

MT den katılmak isteyen arkadaşlarında Motur Grubuna katılmasını sağlamak....

Grubumuz En geç 13:30 gibi AKM de olucaktır....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2006
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mozaik' Alıntı:
Bütün basına mail attım ( yaklaşık 500 kişi )
Biraz önce Hürriyet / Ankara sayfasından Ümit KOZAN aradı
görüştük.
Yarın hürriyette haber yapacağını söyledi
mozaik hürriyet ankara ekinde haberi az önce okudum.. tebrikler hocam
çalışmalarını saygı ve takdirle izliyorum :cat:

just_life 13:30 da orda olacağız :)

gupilya' Alıntı:
ben gelecem de bir sorun var; Anıtkabire girdiğimizde motorları bırakıyoruz, bunların başında kimse olacak mı?

gupilya ankaranın tüm yunusları ( motosikletli polisleri ) orda olacak , yeterli mi bu koruma ???:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst