19 Mayis Büyük Buluşma - Ata ' Ya Saygi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2006
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
19 MAYISTA 1000 MOTORLA ANITKABİR ' DEYİZ



19mayis.jpg


Arkadaşlar , Türkiye'nin ileri gelen motosiklet kulüplerinin ortak organizasyonunda MT olarak maximum katılımla sizleri de Anıtkabir- Büyük Buluşmasına bekliyoruz.

Bu organizasyonda , bu özel günde Anıtkabir ' e toplu olarak gidilecek ( sadece Türk bayrakları ve Atatürk resimleri taşınabilecek ) ve mozeluma çelenk konulacak .

Katılacak arkadaşlar http://85.105.40.152/kayit.aspx adresinden kayıtlarını yaptırabilirler

Skullhunter ve MT nin diğer ileri gelenlerinin bu anlamlı organizasyona destek vermelerini bekliyoruz.

Ankara' ya gelecek olan arkadaşlara şimdiden '' Hayırlı Yolculuklar Diliyorum - dikkatli gelin'' :)
 
Katılım
17 Mar 2004
Mesajlar
335
Gerçekten çok güzel bir organizasyon.
Şimdiden geliyorum demek zor. (okul-sınavlar:pr:)
Katılmayı çok isterim müsait olursam 19 Mayısta Ankara'dayım! :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Admin ve modlar bu konuda açıklama yapacaklar ama 21 Mayısta ehliyet direksiyon (gidon demek daha doğru ama ağzımız alışmış işte) sınavı olduğundan ileri bir tarihe erteleme durumu söz konusuydu yanlış hatırlamıyorsam.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
323
kardeş,gelemicem ama eyleminizi yürekten destekliyorum.hatta bu isleri bayram harici gunlerde daha da katılımı yuksek bi sekilde organize etsek diyorum.yani hic gundemde yokken gundem yaratmak icin.atamız gundemden hic dusmemeli.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
bu organizasyona katılmayı çok isterim harika bi olay bu çok anlamlı ancak o tarihte bilindiği üzere direksiyon sınavı var ben işim gereği ,biçok arkadaşda sınav gereği gelemeyecektir hatta aynı tarihe düşünülen izmir - istanbul mt erdek buluşmasının tarihi de bu yüzden sanırım henüz net değil.ne mutlu gidebilene :(
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
söz vermek güç. işlerini günlük ayarlayan biri olarak. ama gelmeye çalışcam.
istanbul-ankara yolu da zevkli olur :cat:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
kesinlikle cok guzel ve cok anlamlı bir organizasyon!

motorla gelemezsek eger trenle gelenleri aranıza kabul eder misiniz?

eger oyle olursa motorla gelemeyecek arkadaslar için de bir tren organizasyonu yapmalı!- düşünsenize bir vagon dolusu motor sevdalısı, hastalıklı kırık insan:queen: -
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2006
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aliberkay' Alıntı:
Gerçekten çok güzel bir organizasyon.
Şimdiden geliyorum demek zor. (okul-sınavlar:pr:)
Katılmayı çok isterim müsait olursam 19 Mayısta Ankara'dayım! :cat:
aliberkay ; bekleriz hocam ; benden duymuş olma ama 19 Mayıs ' ta Anıtkabiri ziyaret eden öğrencilere sınavlarda bonus (hele motorla gelenlere 2 bonus daha ) verilecekmiş ona göre :p

Thai' Alıntı:
Admin ve modlar bu konuda açıklama yapacaklar ama 21 Mayısta ehliyet direksiyon (gidon demek daha doğru ama ağzımız alışmış işte) sınavı olduğundan ileri bir tarihe erteleme durumu söz konusuydu yanlış hatırlamıyorsam.

Thai Admin ve modlarımız etkili ve söz sahibi şahsiyetlerdir ama 19 mayıs Atatürk'ü anma Gençlik ve Spor bayramını ileri bir tarihe ertelerlerse Türkiye ayağa kalkar :p

ferni' Alıntı:
kesinlikle cok guzel ve cok anlamlı bir organizasyon!
motorla gelemezsek eger trenle gelenleri aranıza kabul eder misiniz?
:queen: -

Hz. Mevlana'ya analogy yaparak cevap vereyim :
Gel ! neyle olursan ol Gel
ister motorla gel ; ister traktörle ; ister atla ; ister deveyle ; ister trenle (senin durumun ) ; ister tahterevanla gel.. Gel yeterki GEL :p

Işık Ercan ; İstanbul-Ankara 440km ve yaklaşık 6-7 saatte gelinir normal bir tempoda. Ayrıca o gün İstanbuldan organizasyon bünyesinde toplu olarak gelinecek.. önce küçük motorlar 125-250 cc lerin gurubu ve daha sonra 500 cc ve üstü motorların korteji hareket edecek.. Detaylı organizasyon bilgilerini Motordelisi.com veya İkiteker.org tan M.Binli ve Necdet Yetişgen ' in açtığı topiklerden öğrenebilirsiniz.

İlginiz için hepinize çok teşekkürler..:rendeer: Ehliyet Sınavına girecek olanlara başarılar ..
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
yaklasık 3-4 saat de gıdılır bence sonucta otoban dumduz yol.
motorları trene koyun barı yaaa.
motorsuz gezen motorcu mu olur? olur mu?
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Bu buluşmaya Ankaradanda yoğun biir katılım olacak..

Gelecek olanlar ile irtibata gecebilirsek bizim Ankara grubuna dahil olabilirler...
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
ferni' Alıntı:
kesinlikle cok guzel ve cok anlamlı bir organizasyon!

motorla gelemezsek eger trenle gelenleri aranıza kabul eder misiniz?

eger oyle olursa motorla gelemeyecek arkadaslar için de bir tren organizasyonu yapmalı!- düşünsenize bir vagon dolusu motor sevdalısı, hastalıklı kırık insan:queen: -


aslında fikir süperrr...
çünki motorları vagona yerleştirip. yolcu belümünde sayahat edebiliriz... fakat cuma gününe denk gelmesi benim için bu org.imkansız kıluyo. işimden dolayım...
ama cumartesi veya pazar seve seve gelirim..:cat:

Bazi ArkadaŞlari Kiniyorum... ÇÜnkİ Saygi İÇİn Gİdİlecek Anitkabİr İÇİn Eylemİnİzİ Desteklİyorum Dİyor.. Bu Bİr Eylem DeĞİldİr... Bu Bİr Vİjdan Borcudur....
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
harika bir organizasyon katılmayı çok isterdim, özellikle bu tür toplantıları.
ama işim icabı çok zor gibi yinede tüm imkanları kullanmaya ve mt.izmir i toplamaya çalışacağım. ANITKABİR benim için çok önemli çünkü askerliğimi orada yaptım ANITKABİR ÖZEL MUHAFIZ BÖLÜĞÜ ne kadar şanslıyım her türk e nasip olmaz öyle bir yerde askerlik yapmak,
doya doya soluyun oradaki havayı
ve
dinleyin ki hissedeceksiniz kulaklarınızda
atamızın nefesini.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2006
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kuvva ; böyle bir organizasyon sensiz olur mu hocam ?? gel de orada ki havayı beraber soluyalım :cat:
kartal23 , just life , trenox ::thanks:
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Arkadaşlar Ankara grubunun Mt üyeleri olarak katılımcılarımız az malesef fakat bunun dışında
Ankara kökenli bir diğer motosiklet grubumuz dahilinde Ankara'dan katılım olduğunca yoğun bu konuda içiniz rahat olsun sadece gelecek olan katılımcılarda netleşir ise size bu konuda yardımcı olabilirim...

Ankara motur grubu ve Mt olarak şu an kendi aramızda 100den fazla katılımcıyı sağladık diğer illere yardımcı olacagız..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2006
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Just Life , umarım öyledir ..
MT de malesef kimsenin 19 mayısla ya da Atatürk'ü anmakla pek ilgisi yok ( buraya yazan bikaç arkadaş dışında )
çoğunluk 19 mayıs ı 3 günlük bi tatil olarak görüyor :farao:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
ah cumartesi olacaktıkı 19 mayıs.. gece yola çıkardım ama... sizi ruhumla destekliyorum... ben de askerde SANCAK muhafızıydım(Nöbetçisi)... coşkulu atmosferi bende bilirim.ah ah..:cat: :rendeer:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
kusura bakmayın çok gelmek isterdim ama yılbaşı akşamından arkadaşlarım rezerve ettiler. Ama içimden sizlerle olmak geçiyor. giden arkadaşlara hayırlı yolculuklar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst