19 Kasım'da ESKİHİSAR'da Rakı-Balıktayız (resim ekledim)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bu biscuit nerde. hani akşam yükleyecekti resimleri :king:

APV41, haklısın hoca. bide oturuyoz zaten 24 saat. ne olacak benim sonum yaw :pale:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
280
APV41, doğru diyorsun. hep yiyoruz içiyoruz. Biraz da spor aktivitesi düzenlemek lazım sanırım.. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
81
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ah şu vizeler yaktı beni bir türlü buluşamadık sizinle saygıdeğer arkadaşlarım,abilerim.Çok eğlenmişsiniz belli
ercüment abi,her 3resimden 2sinde varsın helal olsun çok eğlenmişsiniz belli. :king:
Morpheus helal olsun sen neymişsin şipşak fotoculardan daha iyisin bakarken ben hiç bitmeyecekler zannettim :rendeer: Fuat abi bir görüşemedik sizinle birdahaki buluşmaya diyelim artık.Baron,umarım değnekler biranönce gider Kalın sağlıcakla. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olum pisküvit uykumdan uyandım belki resimleri eklemişsindir diye.. ayıp yaw.... sorma tornado aynı duyguları bende yaşadım :) bir an hiç bitmeyecek sandım :queen: ama çok güzel resimler çekilmiş :queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu akşam mekanda idik yine barışla sedat abinin çok selamı var yolda umarım sorun falan yaşamamışlardır diyor vede birdaki sefere başka bir tekne yat bu seferki klavuz degil denize çıkıp karşı koylara tur yaparız aniden oldu bu ama mutlu kaldıysanız ne mutlu bende bi motor alayım artık tekneden karaya çıkıp herkeze sevgiler kaptan ersen
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paparazi gibi çektim valla, bi ara oynarken bile çektim, bakınız havadan çekilmiş resimler :cherry: :cherry:

yazık oldu ercüment abinin makinesinin pozlarına, bitirdik hepsini :thumleft: :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ashes' Alıntı:
arkadaşlar bu akşam mekanda idik yine barışla sedat abinin çok selamı var yolda umarım sorun falan yaşamamışlardır diyor vede birdaki sefere başka bir tekne yat bu seferki klavuz degil denize çıkıp karşı koylara tur yaparız aniden oldu bu ama mutlu kaldıysanız ne mutlu bende bi motor alayım artık tekneden karaya çıkıp herkeze sevgiler kaptan ersen

Valla açıkçası çok güzel bir organizasyondu.. sedat abime ve sizlere çok selam...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evt resimler geldi sıcak sıcakkkk ???

Gece Yeni Başlıyor !!!! Masalarla başlayalım
pb1907694ns.jpg

pb1907708ba.jpg

pb1907712uo.jpg

pb1907721st.jpg


Eğlenceyi organize eden kardeşim Cenk Menderes Saol varol =)))
pb1907738ks.jpg

Sakatyus barışus geçmiş olsun biladeruzzz eksik kalma emi=))
pb1907741ej.jpg

Alemciler Masası __apachi erdo-morpheus özgür-ercüment baba-konkürür fatih
pb1907759cx.jpg

bi bendeniz eklendi o masaya bişküit
pb1907769xq.jpg

sitenin meleklerinden 3 ü--Birca-esra-zeynep
pb1907771nc.jpg

necef rıza-biscuit yasin - ubaykal ümit
pb1907789hj.jpg

lbc bülent-nunu fuat
pb1907808uu.jpg

exploler alpay ve eşi
pb1907817wh.jpg

kaskımı çıkarmam abi
pb1907884sf.jpg

amaaaannn haydiiii
pb1907919eo.jpg

pb1907933zl.jpg

pb1907962uo.jpg

pb1907979vh.jpg

pb1907987yp.jpg

pb1907996fb.jpg

ayak kırık olsa ne yazar yerimde duramıyom :queen: :queen:
pb1908018yw.jpg

pb1908039xb.jpg

BU AYAK KİMİN ???? CEVAP : GODZİLLA :pl: :queen:
pb1908057ug.jpg

pb1908081iv.jpg

pb1908098os.jpg

kasksız ve eldivensiz bide gözlüksüz çıkmam abiiii :cat:
pb1908101jf.jpg

pb1908123lt.jpg

pb1908138nb.jpg

hem uyurum hemde oynarım diyor yeni arkadaşımız :cherry:
pb1908142tx.jpg

sahil sofrasının eli açık patronu sedat abimiz şaraplar için saolll
pb1908173ej.jpg

eğlenceye devam
pb1908182qt.jpg

pb1908196pk.jpg

pb1908200zl.jpg

pb1908214zf.jpg

pb1908223ws.jpg

pb1908248cf.jpg

balıklarrrrrrrrr
pb1908268co.jpg

pb1908274qm.jpg

pb2008298ng.jpg

pb2008317fm.jpg

pb2008329ln.jpg

pb2008343nf.jpg

pb2008367wf.jpg

pb2008383eo.jpg


resimler bitti ama bende bittin hadi iyi seyirlerrrrrrr..... :bestmt:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
eveet 2 satırda ben yazayım dedim..gerçekten eğer motorcu kardeşlerimizi iyi ağırlayabildiysek ne mutlu bize,ben kendi adıma çok eğlendim ve bugün yine aynı mekandaydım ,mekan sahibi Sedat abinin söylediklerini ileteyim sizlere gerçekten pırıl pırıl, medeni, aydınlık yüzlü insanlar diye bahsediyor bizim topluluğumuzdan,hakikaten ışıl ışıl bir görüntü çiziyorduk,bu arada hep beraber söylenen marşlarda ayrıca çok hoş olmuş söylenenlere göre,yalnız birdahaki sefere daha büyük bir tekne ile yapacaz deniz turumuzu onun sözünü aldık oldukça güzel yatlar var onlardan birini organize edecez :cat: umarım herkes çok eğlendi gelemeyenler adına üzüldüm özellikle gelmek isteyip gelemeyenler oldu inşallah birdahaki sefer daha büyük bir kitle ile buluşmak üzere... :king: bu arada biscuit resimler harika,ercüment abinin flulaşan resimleriyse bizim bir saatten sonraki ruh halimizi yansıtıyor o bakımdan gerçekçi olmuş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
RESİMLER 22 VE 24 VE 25 NCİ SAYFALARDA
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
82
işte sitemizi tüm çiftleri :bestmt:
baronarkadaşım yanlız ben kız kardeşimle dans ettim
basına açıklama yapar gibi oldu ama ne yapalım :)
bendede var bi kaç resim yollayacam birazdan
[/b]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
HEKTOR, olsun. oda olur. o da kardes sevgisi canim :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:pr: :pr: :pr: :pr: Ya gine gelemedim yine coook eglenmişiniz ne güseeel.. :cat:
Bravoo Cenk kardeşim böle bi org. için.. :cat: Tüm katılımcılara bravooo. Bi daakine gelicem artıkın yaw.. :salut: hepmi bişi çıkar yane.. :pr: :pr: :pr:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Offf çok iyi eğlenmişsiniz arkadaşlar, sefanız olsun :cherry: Bir-iki göbecik de benim için ataydınız :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yawww çok oynamışızzzz dağıldım vallahi her yerimde ağırıyorr eskidik eskidik vallahi... :flower: eeee hadi bu hafta nereye gidiyoruz gazzzzzzzzzzzz :thumright: yılbaşına kadar durmak lazımm durduk mu peki ???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biscuit' Alıntı:
yawww çok oynamışızzzz dağıldım vallahi her yerimde ağırıyorr eskidik eskidik vallahi... :flower: eeee hadi bu hafta nereye gidiyoruz gazzzzzzzzzzzz :thumright: yılbaşına kadar durmak lazımm durduk mu peki ???

Dün öyle demiyodun yasin hadi hepberaber tophaneye:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst