19 KASIM Karagöl-sultanpınarı yaylası çamurda dans

Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
varlığımın üçüncü şahıslara verdiği rahatsızlıktan dolayı herkesten özür dilerim.
genel olarak tüm sitelerde fotoğraflarım silinmiştir
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
çok güzel fotolar,paylaşımınız için teşekkürler:cat:
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
arvasi hocam yine yapmissin yapacagini ama arkadaslar icin iyi bir tecrube olmus sanirim umarim bir gun bizide goturursun yanina gelebilirsek :)
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
siz dans değil vals dilimde dönmüyor he ondan yapmışsınız super görüntüler..
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
güzel macera yaşamışınız hakikaten,çok zevkli olduğu resimlerden anlaşılıyor,paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
sevgili BRUCE bende size teşekkür ederim
sevgili ALCOHOL bir gün havalar müsait olduğunda haberleşelim orta yerde buluşup beraber bir atraksiyon yaparız.
sevgili fener1907 macera bile az kalır bu yaşananların yanında
sevgili BATHU dediğiniz adeta vals yaptık
sevgili MOTOR bizde sizlerin maceralarınızı bekleriz
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
abim, bunlar ne güzel kareler... mısralara bulamışsın yolculuğunu. Allah kaza bela vermesin...
yine bizi bizden ettin :rendeer:
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
Çok güzel bir gezi. Samimi paylaşımın için teşekkür ederiz.:)Saygılar...:cat: :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paylaşım için teşekkürler..güzel bi gezi olmuş :)
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
Allah hiç birimize kaza ve bela vermesin gençler.bende sizlere teşekkür ederim.Enduro ruhunun yayılması ve doğa bilincinin dahada gelişmesi amacı ile bu tür zorluklara imkansızlıklar dahilinde katlanıyoruz.neden derseniz gençelr ölüm makinalarına özenipte genç yaşta sevdiklerini ağlatmasın diyerek.unutmayın enduro bir motorla yapılan kazada hayatta kalma şansı çok daha fazladır.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
ah o gezide bende olsaydım..:p
tebrikler çok qüzel bir gezi olmuş
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
8
ya güzel gezi olmuşta ben bu gezide adranalin görmedim madem croscusunuz oo top keys ler ne tarzınızı bulun bence ya endro ya cros :D
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
ya güzel gezi olmuşta ben bu gezide adranalin görmedim madem croscusunuz oo top keys ler ne tarzınızı bulun bence ya endro ya cros :D

Hocam bir hafta sonu gelinde sizin sayenizde adrenalini beraber yaşayalım.Bize bilmediklerimizi öğretin.sayenizde bizde bu işi sizin gibi uzmanından öğrenmiş oluruz.
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
inanın resimleri görünce büyük keyif aldım doğayı çok sevdiğim için böyle gezilerin çok keyifli geçtiğini biliyorum.
ellerinize, yüreklerinize ve motorlarınıza sağlık.
paylaşımınız için de teşekkürler. :rendeer:
sağlıcakla kalın.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
valla güzel gezmişsiniz bizim buralarda daha o kadar kar yakalayamadık bi yagsın bakalım dag taş düz gidecez sizler gibi :):)

Siz gurupca boluya tasının be abide güzel bi ekip olkusturalım sizlerle :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst